مدیركل پشتیبانی امور دام مازندران:

5300 تن مرغ منجمد از مرغداران مازندران خریداری شده است

5300 تن مرغ منجمد از مرغداران مازندران خریداری شده است

به گزارش بیا شمال مدیركل پشتیبانی امور دام مازندران اظهار داشت: برای پشتیبانی از مرغداران و جبران خسارت ناشی از كرونا بیش از پنج هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در استان خریداری شده است.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سید محمد جعفری بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط استان در مورد بیماری کرونا و کاهش مصرف فرآورده های پروتئینی و زیان وارده به مرغداران استان، از خرید مستمر مرغ منجمد کارتنی توسط این اداره کل از تولیدکنندگان مرغ استان اطلاع داد. وی ادامه داد: بر مبنای دستورالعمل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و با هماهنگی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران این اداره کل از آغاز سال جاری تابحال ۵۳۰۰ تن مرغ منجمد کارتنی از تولیدکنندگان استان خریداری نموده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با اشاره به عزم جدی این اداره کل برای پشتیبانی از تولیدکنندگان گوشت مرغ استان در شرایط فعلی اظهار داشت: از میزان خریداری شده توسط این اداره کل حدود سه هزار تن در فاز یک به قیمت هر کیلو ۱۲۷ هزار ریال و مابقی از کشتارگاه های در فاز و خط ۲ استان به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۰ هزار ریال خریداری شده و با نظارت دقیق و دائمی ناظران این اداره کل در کشتارگاه های استان کشتار و با رعایت کامل جدید ترین دستورالعمل های کنترل کیفی شرکت پشتیبانی امور دام کشور ذخیره سازی شده است. جعفری در انتها با اشاره به خرید حدود ۲۰۰ تن مرغ منجمد کارتنی در هر شب از مرغداران استان اظهار داشت: با عنایت به شرایط حساس کنونی، مرغداران استان احتیاج به حمایت همه جانبه همه بخش های مرتبط در دولت و بخش خصوصی دارند.


منبع:

1399/02/14
20:46:25
5.0 / 5
2540
تگهای خبر: تور , تولید , خرید , ساری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا