معاون نظارت و بازرسی صمت گیلان:

پیگیری ۵۷۱ مورد شكایات مردمی در حوزه بازار

پیگیری ۵۷۱ مورد شكایات مردمی در حوزه بازار

به گزارش بیا شمال معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به پیگیری 571 مورد شکایت مردمی، اظهار داشت: از این تعداد 221 متخلف صنفی شناسایی شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مهدی نقدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مطالبه گری مردمی در حوزه بازار، اظهار نمود: در یک ماه گذشته ۵۷۱ مورد از شکایات مردمی از طرف بازرسان سازمان صمت گیلان مورد پیگیری قرار|گرفت.
وی با اعلان اینکه این شکایات از واحدهای صنفی و تولیدی بوده است، اظهار داشت: بیشتر شکایات و گزارشات مردمی به سازمان صمت گیلان با ۴۹۶ مورد در حوزه کالا بوده است.
نقدی اشاره به اینکه ۳۵۲ فقره به صورت تلفنی و بوسیله شماره شماره تماس ۱۲۴ ارائه شده است، اضافه کرد: ۲۸ مورد به صورت حضوری، ۱۲۸ مورد کتبی، ۳۵ مورد بوسیله پیام گیر تلفن ۱۲۴ و همین طور ۲۷ مورد بوسیله سامانه ۱۲۴.ir و یک مورد از سیستم پورتال سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان وصول شده است.
وی با اعلان اینکه از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان ۲۲۳ واحد متخلف شناسایی شدند، افزود: پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان افزود: شهروندان گزارش تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می توانند بوسیله سامانه ۱۲۴.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام کنند.


منبع:

1399/11/13
23:26:22
0.0 / 5
1144
تگهای خبر: تولید , حقوق , سیستم , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا