فرماندار چالوس:

چالوس با كمبود منابع آبی مواجه می باشد

چالوس با كمبود منابع آبی مواجه می باشد

به گزارش بیا شمال فرماندار چالوس با اشاره به اینكه چالوس با كمبود منابع آب مواجه می باشد خواستار توجه برای مسئولان امر برای حل مشكل شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، محمدناصر زندی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و كلاردشت در نوشهر با اشاره به اینكه چالوس با كمبود منابع آب مواجه می باشد اظهار داشت: بخشی از آب مورد نیاز با استفاده از نوشهر تامین می گردد.
وی با اشاره به اینكه منابع آبی شهرستان كافی نیست خواهان تجهیز چاه های شد و اظهار داشت: منابع آب شهرستان باید مجهز شوند و در حوزه منابع آب روستایی هم باید تدبیر خاص صورت گیرد.
وی با اظهار اینكه محور چالوس – كندوان ویژه و نیازمند توجه اساسی است اظهار داشت: راهداری باید در زمینه امكانات مورد نیاز برای نگهداری راه مجهز شود و راه و شهرسازی هم چهاربانده شدن محور مرزن آباد – دزدبن را تسریع بخشد.
زندی خواستار تعیین تكلیف منطقه سه آزادراه تهران – شمال شد و اظهار داشت: مقرر است تا آخر سال مطالعات این محور صورت گیرد و تكمیل آزادراه می تواند مسائل ترافیكی را كمتر كند.
فرماندار چالوس، به كنارگذر هچرود اشاره نمود و اظهار داشت: اعتبارات این طرح تخصیص نیافته است و تكمیل آن می تواند مشكل گشای ترافیك غرب استان باشد.
وی زباله را مشكل اول شهرهای غرب مازندران برشمرد و اظهار داشت: منتظریم پروژه زباله سوز نوشهر زودتر آغاز شود تا مشكل زباله در غرب استان مرتفع شود.
فرماندار چالوس خواستار عرضه اختیارات بیشتر از جانب مدیران كل به مدیران شهرستانی شد و با اشاره به مشكل طرح هادی روستایی اظهار داشت: طرح های هادی روستایی نیازمند بازبینی است و باید به این مسئله توجه گردد.
زندی افزود: زیرگذر نواب یكسال قبل با حضور وزیر كلنگ زنی شد ولی هنوز تكمیل نشده است، همینطور مسئله اوقاف در شهرستان به یك مسئله امنیتی در حال مبدل شدن است.

1397/10/11
22:48:21
5.0 / 5
4462
تگهای خبر: آب , چالوس , روستا , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا