در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد:

دولت پیوست های مطالعاتی و زیست محیطی انتقال آب خزر را منتشر كند

دولت پیوست های مطالعاتی و زیست محیطی انتقال آب خزر را منتشر كند

به گزارش بیا شمال رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به اینكه دولت معتقد بوده كه انتقال آب خزر چالش زیست محیطی ندارد از دولت خواست در صورت وجود پیوست های مطالعاتی و زیست محیطی این پروژه آنرا منتشر كند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی شامگاه سه شنبه در محل دفتر این شورا برگزار گردید.
رئیس شورای اسلامی شهر انزلی در این نشست با اشاره به اینكه فرماندار فومن باید برای حل مشكلات مردم میز خدمت را با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در محلات تشكیل دهد، اظهاركرد: اعضای شورای شهر و شهردار انزلی هم در كنار سایر مسئولان حضور خواهند یافت.
امیر احمدی فرد با انتقاد از وضعیت تأسف بار بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی، اضافه كرد: متاسفانه بیمارستان شهید بهشتی انزلی از نظر پزشك متخصص بخصوص در ایام تعطیل در وضعیت مطلوبی ندارد. متاسفانه به نظر می آید جان شهروندان انزلی برای مسئولان امر اهمیت لازم را ندارد.
وی در ادامه خواهان حضور رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی و رئیس شبكه بهداشت و درمان این شهرستان در جلسه هفته آینده شورای شهر انزلی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت مصالح، این مورد را مانع مهم در راه اجرای پروژه های عمرانی شهر دانست و بیان كرد: مطالبات مردم در این زمینه به حق بوده و اعضای شورای شهر باید پاسخگوی این انتظارات باشند. مدیران و مسئولان شهری هم باید در كنار اعضای شورای شهر و شهرداری با همدلی و تعامل انتظارات را محقق نماییم.
وی به مصوبه شورای شهر برای كمك مالی به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اشاره و خاطرنشان كرد: از مسئولان در همه سطوح انتظار می رود به جای تولید چالش و تنش در میان مردم، به فكر رفع مشكلات شهروندان باشند.
احمدی فرد با اشاره به راه اندازی سد لاسك، تاكید كرد: از دولت انتظار می رود در راه اندازی پروژه های عمرانی تدبیر بیشتری داشته باشد. با راه اندازی سد لاسك بر روی یكی از شریان های حیاتی تالاب انزلی عملا این تالاب بین المللی به سمت نابودی می رود و اگر مسئولانی كه اصرار بر افتتاح این سد دارند معتقدند بهاین تالاب آسیبی وارد نمی گردد پیوست مطالعاتی و محیط زیستی این طرح را منتشر كنند.
وی در ادامه همینطور به انتقال آب خزر به كویر بعنوان یكی دیگر از چالش های زیست محیطی گیلان اشاره و خاطرنشان كرد: دولت اعتقاد دارد این پروژه چالش زیست محیطی برای خزر تولید نمی كند اگر چنین است پیوست های مطالعاتی و محیط زیستی این پروژه برای اطلاع رسانی باید منتشر شود.
۴۵ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح می شود
در ادامه این جلسه شهردار انزلی با اشاره به اینكه عملیات اجرایی پروژه های شهرداری بندرانزلی با وجود مشكلات بسیار در حال پیشروی است، اظهاركرد: ۴۵ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
حسن پورقربان اضافه كرد: برپایه مصوبات شورای اسلامی شهر انزلی در جهت محوطه سازی كارخانه كمپوست، مصالح مورد نیاز ربه صورت مجانی از كمیته پسماند شهرستان تامین شد.
وی با اشاره به حضور پنج شهر گیلان در پروژه بازآفرینی شهری، افزود: سهم انزلی از اعتبارات تخصیص یافته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. انزلی اولین شهری است كه شهرداری می تواند برای این پروژه از مشاوره استفاده نماید.

1397/10/12
18:59:36
5.0 / 5
4209
تگهای خبر: آب , افتتاح , انزلی , بهره برداری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا