استاندار گیلان:

بهره گیری از ظرفیت های آستارا نیازهای شغلی گیلان را تأمین می كند

بهره گیری از ظرفیت های آستارا نیازهای شغلی گیلان را تأمین می كند

بیا شمال: استاندار گیلان با اشاره به اینكه بهره گیری از ظرفیت موجود در آستارا می تواند نیازهای شغلی سایر شهرستان های استان را تأمین كند، اضافه كرد: باید با محوریت مردم در امتداد توسعه گام برداریم



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مصطفی سالاری بامداد چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران، اظهاركرد: دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از ۷۲ پروژه با اعتبار حدود ۴۸ میلیارد تومان در شهرستان آستارا هستیم.
سالاری به ظرفیت های فراوان شهرستان آستارا اشاره نمود و اضافه كرد: وجود مرز خشكی با جمهوری آذربایجان، حمل و نقل ریلی و همین طور بندر و سابقه دیرینه این شهرستان در تجارت سبب می شود مجموعه این عوامل در كنار یكدیگر زمینه های توسعه شهرستان آستارا و استان گیلان را فراهم آورد.
وی افزود: با بهره گیری از این ظرفیت ها می تواند به این ظرفیت ها می توانیم اقدامات فراوانی در شهرستان آستارا انجام دهیم كه نه تنها در آستارا بلكه در زمینه تامین نیازهای اشتغال استان باز تاثیر گذار باشد.
سالاری با اشاره به اینكه توسعه پایانه حمل و نقل مرزی و ریلی و فعالیت های بندری در آستارا می تواند مكمل توسعه شهرستان و استان گیلان شود، بیان كرد: امیدواریم كه با محوریت مردم و جلب مشاركت آنها و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود در امتداد توسعه شهرستان و استان گیلان گام برداریم.

1397/11/17
17:06:39
5.0 / 5
4521
تگهای خبر: افتتاح , بهره برداری , حمل و نقل , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا