در راستای تنظیم بازار شب عید؛

۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع می شود

۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع می شود

بیا شمال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در این استان برای تنظیم بازار شب عید آگاهی داد و اظهار داشت: سهمیه هر شهرستان بر طبق جمعیت تعیین می شود.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سیدمحمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تاكید برلزوم نظارت كافی همزمان با توزیع مناسب كالاها در بازار، اظهاركرد: تولید مرغ در گیلان بسیار بیشتر از مقدار مصرفی است و در این زمینه كمبودی نداریم.
وی با اشاره به اینكه نیروی انتظامی به دستور دادستانی از خروج بدون مجوز مرغ زنده از استان جلوگیری می كند، اضافه كرد: تولید مازاد استان به دیگر نقاط كشور ارسال خواهد شد اما اولویت با تنظیم بازار گیلان است.
احمدی با اشاره به تقاضای دور از انتظاری چند ماه گذشته در بازار بنزین، بیان كرد: بااینكه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود و كمبودی در گیلان نداشتیم، در نتیجه شایعه پراكنی و جو روانی به وجود آمده مصرف بنزین به سه برابر افزایش یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به اینكه در ایام گذشته در بعضی شهرستان ها نگرانی از كمبود مرغ سبب افزایش تقاضا شد كه چنین چیزی اصلا درست نیست، از مدیران شهرستانی خواست اجازه فضاسازی روانی برای احداث التهاب و نگرانی های بی اساس دهند.
احمدی با اشاره به قیمت گذاری مرغ زنده در ستاد تنظیم بازار كشور، اضافه كرد: ضریب تبدیل و قیمت برای مصرف كننده نهایی مشخص است و می توانیم نقطه نظرات و پیشنهادات خودرا به مقامات كشوری منعكس نماییم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان افزود: جهاد كشاورزی وظیفه تولید مرغ را بر عهده داشته و سازمان صنعت، معدن وت جارت باید همپوشانی لازم را داشته باشند تا بازار به بهترین نحو مدیریت شود.
وی بر اهمیت تشدید نظارت بر بازار تاكیدكرد و اظهار داشت: نباید فضای بگیر و ببند در بازار به راه بیفتد و آرامش مختل شود.
احمدی همین طور از توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان برای تنظیم بازار شب عید آگاهی داد و اضافه كرد: سهمیه هر شهرستان برمبنای جمعیت تعیین می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به اینكه فرایند توزیع باید با نظم همراه باشد، اظهاركرد: تعاونی های مصرف كاركنان و تعاونی های روستایی به شرط داشتن صندوق های مكانیزه می توانند در فرایند توزیع نقش تاثیرگذاری ایفا كنند.
وی در ارتباط با سهمیه آرد نانوایی ها باز اظهار داشت: آماده هستیم انتقادات و پیشنهادات موجود در این زمینه را به مسئولین بالادست منتقل نماییم تا تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

1397/11/25
22:36:39
5.0 / 5
4614
تگهای خبر: احداث , استانداری , تولید , روستا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا