امام جمعه انزلی تأكید كرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی راهكار حل مشكلات كشور

تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی راهكار حل مشكلات كشور

بیا شمال: امام جمعه انزلی با اشاره به اینكه برای حل مشكلات كشور نباید به بیگانگان امیدوار باشیم، تاكید كرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی راهكار حل مشكلات كشور است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، حجت السلام سید جواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز جمعه انزلی با اشاره به سفر سه روزه رئیس جمهور به عراق آنرا سفری خوب كه توجه خیلی از رسانه ها را به خود جلب كرده توصیف و اظهار نمود: این سفر در امنیت كامل در عراقی كه زمانی زوار ایرانی برای حضور در این كشور نیازمند محافظ بودند، انجام شد.
وی در ادامه با مطرح كردن این سوال كه این امنیت و احترامی كه مسئولان عراقی در قبال مقامات ایرانی داشتند از كجا حاصل شده است، اضافه كرد: حال سوالی كه در این موقعیت مطرح می شود این بوده كه این دستاورد بزرگ، امنیت و احترام حاصل مقاومت است یا دیپلماسی؟
امام جمعه انزلی با اشاره به اینكه در این سفر دستاوردهای خوبی در زمینه تقویت همكاری ها و همین طور كمك به بازسازی عراق به امضای رسید، اظهار داشت: آنهایی كه به حضور مستشاری ایران در عراق انتقاد داشتند باید جواب دهند كه امنیت موجود در عراق دستاورد كدام عمل است.
وی با اشاره به اینكه اگر كسی مدعی است این دستاوردها حاصل مذاكره بوده ما آماده ایم محاسبه كرده تا نتیجه مشخص شود، بیان كرد: بنده معتقدم تنها یك محاسبه برای روشن شدن این مساله كافی است.
حجت السلام شمس الدین اشاره كرد: می توانیم هزینه هایی كه برای حضور مستشاری، همكاری با خط مقاومت و اعزام نیرو برای دفاع از مسلمانان صرف شده را با هزینه های مذاكره مقایسه كرد.
وی با تاكید بر اینكه امنیت موجود در عراق و سفر راحت مسئولان به این كشور حاصل مقاومت بوده است، اظهار داشت: هزینه كردن در محور مقاومت علاوه بر حضور مقتدرانه در عراق دستاوردهای اقتصادی فراوانی در این سفر برای كشور به ارمغان آورده است.
امام جمعه انزلی با اشاره به اینكه اگر كسی مدعی است كه مذاكره باز دستاوردی داشته ما حاضر به شنیدن این دستاوردها هستیم، اضافه كرد: دستاوردهایی كه در حضور مستشاری در سوریه نصیب ایران می شود بیشتر از عراق خواهد بود.
وی افزود: اگر دستگاه ها حاضر در بازسازی این كشورها عملكرد خوب داشته باشند بازگشت اقتصادی خوبی در انتظار ایران از حضور در عراق و سوریه خواهد بود. عده ای متوجه این دستاورد محور مقاومت می شوند اما نمی خواهند بیان كنند.
شمس الدین در ادامه با اشاره به نتیجه برجام، اظهار نمود: كارشناسان دستاوردهای برجام را برآورد كنند امروز كشور به جنگ اقتصادی مبتلا است كه این نتیجه برجام است.
وی با اشاره به اینكه مقاومت و توجه به توان داخلی راهكار مقابله با جنگ اقتصادی مقابل نظام است، اضافه كرد: نباید چشم به دست بیگانه داشته باشیم به جای اینكه چند سال درگیر برجام و چشم انتظار اقدام اروپا باشیم به فكر اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی بوده كه راهگشای حل مشكلات كشور است.
امام جمعه انزلی با تاكید بر اینكه انقلاب از بین رفتنی نیست و مردم دست از انقلاب نمی كشند، اظهار داشت: البته در این میان افراد سست عنصر و ضعیف و متكی به غرب و آمریكا از گردونه خارج می شوند اما انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد.

1397/12/25
12:00:33
5.0 / 5
4094
تگهای خبر: انزلی , زمین , سفر
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا