استاندار گیلان تاكید كرد:

بهره گیری از حمل ونقل تركیبی در توسعه گیلان

بهره گیری از حمل ونقل تركیبی در توسعه گیلان

به گزارش بیا شمال استاندار گیلان برضرورت استفاده بهینه از حمل و نقل تركیبی و منحصربه فرد مرز آستارا در توسعه استان گیلان تاكید كرد و اظهار داشت: گردشگری دریایی، جنگلی وساحلی باید دراستان گیلان فعال گردد.



به گزارش خبرنگارمهر، مصطفی سالاری غروب پنجشنبه درنشست هم اندیشی با اصناف، فعالان سیاسی، اجتماعی وفرهنگی آستارا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار نمود: شهرستان مرزی بندر آستارا باتوجه به موقعیت جغرافیایی و برخورداری ازمزیت جاده ای، دریایی و ریلی وهمچنین وجود دو مرز فعال دریایی و خشكی همچون شهرستان های ممتاز كشور در حوزه های اقتصادی به حساب می آید و قابلیت حمل و نقل و پیوند تركیبی به اهمیت این شهرستان افزوده است.
وی با اشاره به ساخت وتكمیل راه آهن آستارا-آستارا واهمیت آن برای كشورهای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه اضافه كرد: توسعه این راه آهن از آستارا تا رشت و از آنجا به خلیج فارس در دستور كار روسای جمهور این سه كشور است وتكمیل این خط ریلی دستاوردهای بسیار خوبی برای منطقه خواهد داشت.
استاندار گیلان با اشاره به اینكه باید از مزیت های گردشگری استان گیلان در جهت توسعه آن استفاده كامل و اساسی شود، اظهار داشت: گردشگری دریایی، جنگلی و ساحلی باید دراستان گیلان فعال شود.
سالاری بااشاره به اینكه ظرفیت های مختلف شهرستان های استان گیلان را جستجو و شناسایی می كنیم، اظهار نمود: در هیچ شهرستانی تبعیض قائل نمی شویم و مدیران كل دستگاه های اجرایی استان گیلان باید به صورت جداگانه به شهرستان های استان رفته و مشكلات و موانع مربوطه درحوزه كاری خویش را رفع كنند.
وی اهمیت خدمات به گردشگران را یادآورشد و اظهار داشت: برنامه های فشرده ای برای توسعه همه جانبه گردشگری در سطح استان در دستور كار داریم.
استاندار گیلان خاطرنشان كرد: عامل جذب توریست تنوع و تعدد جاذبه های گردشگری است و استان گیلان هم در این زمینه ممتاز است.
وی با اشاره به شروع به كارگیری جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی استان گیلان، اضافه كرد: باید از ظرفیت های جوانان و بانوان استفاده نماییم تا با خلا مدیریتی مواجه نشویم.
 

1396/09/10
23:11:36
5.0 / 5
4382
تگهای خبر: گردشگری , گیلان , دریا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا