مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

گیلان جزو ۱۰ استان برتر و استاندارد در امدادرسانی هوایی است

گیلان جزو ۱۰ استان برتر و استاندارد در امدادرسانی هوایی است

بیا شمال: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: استان گیلان جزو ۱۰ استان برتر و استاندارد در امدادرسانی هوایی است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مهدی ولی پور ظهر یكشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در دیدار با استاندار گیلان كه در سالن شهید انصاری استانداری انجام شد با اشاره به عملكرد جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته، اظهار نمود: هزار و ۵۵۵ عملیات امداد و نجات در سال قبل انجام شده كه نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۵ درصدی رو به رو هستیم.
وی با اشاره به اینكه ۱۱ هزار و ۶۷ حادثه دیده و ۷۰ درصد از خدمات جمعیت هلال احمر گیلان در بخش حوادث ترافیك بوده است، اضافه كرد: بیشتر از ۳۲ هزار نفر در ۱۸۴ دوره آموزش تخصصی، همگانی و عمومی قرار گرفتند كه از این تعداد هزار و ۹۸۵ نفر در حوزه آموزش های تخصصی و ۲۹ هزار و ۵۲ نفر باز در بخش دوره های آموزش همگانی و عمومی بوده است.
ولی پور با اشاره برنامه پنجم توسعه در جذب ۵ درصدی جوانان استان در هلال احمر، بیان كرد: ۱۴ هزار و ۱۷۲ نفر از جوانان جذب این سازمان شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اشاره كرد: استان گیلان موفق به كسب رتبه عالی در مشاركت كانون غنچه های هلال و دانش آموزی در اجرای طرح ایمنی و سلامت شده است.
وی با اشاره به ایجاد خانه های هلال در روستاها، اشاره كرد: طرح ملی امداد و نجات با كمك هزار نفر از داوطلبان و ۱۵۰ نفر از همكاران هلال احمر با ایجاد ۴۴ پایگاه و پست موقت در سطح استان با استفاده از خودرو های امدادی و بالگرد امدادی انجام می شود.
ولی پور با اشاره به اینكه استان گیلان جزو ۱۰ استان برتر و استاندارد در امدادرسانی هوایی است، اظهار نمود: جمعیت هلال احمر استان گیلان موفق به كسب رتبه برتر در بحث لجستیك عملیات های امداد و نجات شده است.


منبع:

1398/02/16
14:48:06
5.0 / 5
4171
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , استانداری , حادثه
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا