مدیركل تعاون مازندران اعلام كرد:

۸۰۰۰ روستایی مازندران متقاضی دریافت وام اشتغال هستند

۸۰۰۰ روستایی مازندران متقاضی دریافت وام اشتغال هستند

به گزارش بیا شمال مدیركل كار تعاون و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به ثبت نام هشت هزار روستایی برای وام اشتغال اظهار نمود: ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به دستگاه های حمایتی اختصاص یافت.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، كامران اصغری بعدازظهر دوشنبه در جلسه كار گروه اشتغال با اشاره به تخصیص ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به دستگاه های حماتی استان اظهار داشت: در جهت پرداخت تسهیلات در حوزه روستایی مقام معظم رهبری دستور داد از این اعتبار استفاده گردد كه با تصویب مجلس به تمام دستگاه ها اختصاص یافت و با تشكیل سامانه طرح عملیاتی شد. وی با اشاره به اینكه توسعه اشتغال روستایی سبب رونق تولید و توسعه مشاغل سبب و پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می شود خاطرنشان كرد: در حوزه روستایی هشت هزار نفر برای دریافت وام خود اشتغالی نفر ثبت نام كردند و با عنایت به شرایط سامانه و رسته شغلی در همه حوزه ها تسهیلات پرداخت گردید. اصغری اضافه كرد: استان مازندران در حوزه كشاورزی و گردشگری حرف اول را می زند اما اهداف دولت و نظام تاكید در میزان پرداخت تسهیلات نبوده بلكه در تحقق اشتغال و بهره برداری از طرح های اشتغالزایی است كه با اجرای طرح ها سبب اشتغالزایی شود. مدیر كل تعاون اضافه كرد: در استان مازندران ۱۴۰۰ طرح متنوع و متفاوت منطقی مناسب و قابل توجیه در تمامی حوزه های اشتغالزایی انجام شد و در شهرستان رامسر بیشتر از صد در صد جذب داشتیم. وی با تاكید بر نظارت بر اجرای طرح های اشتغالزایی و تحقق آن اظهار داشت: دولت توان خویش را در بخش اشتغال بكار گرفته و تشویق كارفرمایان سبب جذب نیرو می شود. اصغری با اشاره به اینكه پیگیری طرح های اشتغالزایی توسط دستگاه های اجرایی صورت گیرد و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باید طبق مقررات و آیین نامه ابلاغی صورت گیرد. وی اشاره كرد: ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به دستگاه های حمایتی كمیته امداد بنیاد شهید و بهزیستی اختصاص داده شد كه ۵۰ میلیارد تومان برای خود اشتغالی اختصاص می یابد. وی ادامه داد: صدور مجوز مشاغل خانگی بخوبی انجام می شود كه احتیاج به پشتیبانی و رابطه خوب بین كار آفرین و افراد جویای كار است. مدیر كل تعاون مازندران اظهار داشت: مزیت روستایی در همه روستاها مورد توجه قرار گیرد تا در هر روستا به یك مزیت پرداخته شود و طرح گردشگری در كنار آب بندان ها با حمایت دولت و پرداخت وام انجام می شود.
وی ادامه داد: در سامانه سیتا با عنایت به ابلاغ استانی ۹۰۰ میلیارد تومان به استان مازندران اختصاص داده شد كه سبب تحولی بزرگ در حوزه كشاورزی است

1398/03/14
15:22:41
5.0 / 5
4168
تگهای خبر: آب , بهره برداری , تسهیلات , تولید
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا