در پیامی مطرح شد:

معرفی حجاب بعنوان یك امر ضد ارزش و مخالف آزادی زن هدف دشمن است

معرفی حجاب بعنوان یك امر ضد ارزش و مخالف آزادی زن هدف دشمن است

به گزارش بیا شمال سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در پیامی معرفی حجاب بعنوان یك امر ضد ارزش و مخالف آزادی زن را هدف دشمن عنوان نمود و خواهان توجه بیشتر متولیان امر به این حوزه شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، معرفی حجاب و پوشش بعنوان یك امر ضد ارزش و مخالب آزادی زن را هدف دشمن عنوان نمود و خواهان توجه بیشتر متولیان امر به این حوزه شد.
در بخشی از متن این پیام آمده است:
دشمنان ما سال ها است كه تلاش كرده اند حجاب و پوشش را به صورت یك امر ضد ارزش و مخالف با آزادی زن معرفی نماید این در شرایطی است كه حجاب برای زن هیچگاه محدودیت نیست بلكه عین مصونیت است تا با در امان ماندن از دام های هوس آلود برخی مردان مریض دل، هم شخصیت اصیل الهی و انسانی خویش را مصون نگه دارد و هم جامعه را مشحون از رایحه حیات بخش حیا، عفاف و حجاب سازد. تنها راه نجات زن مسلمان امروزی بی اعتنایی مطلق به فرهنگ غرب و گرایش به مفاهیم قرآنی درباره حدود و ثغور بایدهای اخلاقی دین مبین اسلام درباره كیفیت حضور زن در جامعه می باشد و صدالبته در این راه علما و كارشناسان زبده دینی باید محوریت داشته باشند.
امیداست همه مسئولان جامعه با محور قرار دادن راهبردهای ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی كه مبتنی بر دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد به صورت همگام و هماهنگ در جهت تعمیق فرهنگ تعالی بخش حیا و عفت در تمام ابعاد آن جهاد و اهتمام نمایند.
بی حجابی ها و بدحجابی های كه امروزه در گیلان شاهد می باشیم ریشه در غفلت و كم كاری و بی تفاوتی برخی مسئولان فرهنگی استان در جذب و ارشاد این قشر متزلزل جامعه دارد و در استانی كه ۸۰۰۰ هزار شهید تقدیم این خاك عزیز كرده است اساسا وجود فعالیت ها و اقدامات انقلابی در جهت فرهنگ حجاب و امر به معروف لسانی با رعایت همه شرایطی كه این واجب فراموش شده را تأثیرگذاری می كند می تواند بیدار كننده وجدان های به خواب رفته در جنگ نرم فرهنگی باشد.

1398/04/16
23:14:35
5.0 / 5
4343
تگهای خبر: فعالیت , كیفیت , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا