نماینده ولی فقیه در گیلان:

شخصیت های بزرگ انقلابی استان گیلان معرفی شوند

شخصیت های بزرگ انقلابی استان گیلان معرفی شوند

بیا شمال: نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینكه گیلانیان بصیرت خودرا در صحنه های حساس نشان داده اند، اظهار داشت: باید شخصیت های بزرگ انقلابی استان گیلان به جامعه خصوصاً نسل جوان معرفی شوند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر چهارشنبه در دیدار رئیس و كاركنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس این شورا كه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان انجام شد با اشاره به اینكه تلاش شورای هماهنگی در مناسبت های مختلف، اظهار نمود: مردم گیلان همیشه در صحنه های حساس بصیرت خودرا به معرض نمایش گذاشته اند.
آیت الله فلاحتی حضور حماسی گیلانیان در هشت دی سال ۸۸ را یك نمونه ای از بصیرت مردم این استان برشمرد و اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی هشتم و نهم دی ماه آن سال توطئه های دشمنان را خنثی كرد.
وی در ادامه با اشاره به اینكه باید زمینه لازم برای معرفی شخصیت های بزرگی انقلابی گیلان خصوصاً عالمان فراهم گردد، اضافه كرد: یكی از این شخصیت های سید یونس رودباری است كه امام راحل در مورد ایشان صحبت كرده اند باید چنین شخصیت های بزرگی به جامعه خصوصاً به نسل جوان معرفی شود.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینكه دعوت از سخنرانان برای حضور در مناسبت های انقلابی یكی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اشاره كرد: دولت ها می آیند و می روند اما انقلاب، مردم و انقلابیون ماندگار هستند.
وی با اشاره به اینكه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان مناسبت های مختلف را برنامه ریزی می كند، اضافه كرد: در این برنامه ریزی ها خطوط قرمز تعیین می شود.


منبع:

1398/05/10
01:12:09
5.0 / 5
4174
تگهای خبر: زمین , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا