به مناسبت هفته ناجا؛

صبحگاه مشترك نیروهای مسلح شهرستان مرزی آستارا برگزار گردید

صبحگاه مشترك نیروهای مسلح شهرستان مرزی آستارا برگزار گردید

به گزارش بیا شمال صبحگاه مشترك نیروهای مسلح شهرستان مرزی آستارا به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد عملیات فرماندهی هنگ مرزی این نیرو برگزار گردید.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، بامداد شنبه صبحگاه مشترك نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا در محوطه ستاد عملیات فرماندهی هنگ مرزی آستارا برگزار شد، مسؤلان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی آستارا از یگان های مستقر در میدان سان دیده و به تصاویر شهدای این شهرستان مرزنشین ادای احترام كردند.

امام جمعه آستارا در این مراسم، اظهار نمود: نبود امنیت جامعه را گرفتار خفگی و هرج و مرج كرده و امنیت كنونی در جامعه حاصل تلاش نیروی انتظامی مقتدر است.
حجت الاسلام كاظم حافظ نیا با اشاره به اینكه پلیس در جمهوری اسلامی باید سرشار از معنویت باشد، اضافه كرد: اقتدار نیروی انتظامی با اتكا به معنویت حاصل شده است.
وی فلسفه وجودی پلیس را خدمت به مردم عنوان نمود و اظهار داشت: اخلاق، معنویت و قانون گرایی باید سرلوحه كار پرسنل ناجا باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا هم در این مراسم، اظهار نمود: هدیه پلیس به مردم آستارا امنیت پایدار در این شهرستان مرزنشین است.
سرهنگ محمد نمازی با اشاره به توانمندی، اقتدار و كارآمدی نیروی انتظامی، اضافه كرد: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامل ناجا، ارتش، سپاه و بسیج همگی در خدمت امنیت و آسایش مردم هستند.

فرماندار آستارا هم در این مراسم، اظهار داشت: قانون مداری و اخلاق محوری مهمترین خصوصیت نیروهای مسلح ایران بشمار می رود.
حسن رستم زاد با تاكید بر لزوم اخلاق گرایی در انجام مأموریت های نیروی انتظامی، اضافه كرد: اگر توجه به اخلاق و معنویت سرلوحه كارها قرار گیرد و جهت گیری ها هم انقلابی باشد، بدون تردید لطف و یاری خداوند همراه ما خواهد بود.
وی شهرستان مرزی آستارا را از شهرستان های امن كشور و استان گیلان دانست و اظهار داشت: در سایه تلاش نیروهای انتظامی و نظامی، امنیت پایدار در آستارا حاكم است و این موهبت، در سرعت گرفتن چرخ های توسعه شهرستان نقش مهمی ایفا می كند.
در این مراسم از افسران، كاركنان و سربازان نمونه هنگ مرزی و نیروی انتظامی شهرستان آستارا و همینطور بازنشستگان نیروهای مرزبانی و انتظامی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

1398/07/13
14:46:05
5.0 / 5
4077
تگهای خبر: گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا