روزهای سخت تیم ریشه دار؛

زنگ خطر برای قوی سپید به صدا درآمده، كسی به داد ملوان می رسد؟

زنگ خطر برای قوی سپید به صدا درآمده، كسی به داد ملوان می رسد؟

بیا شمال: یكی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران و ریشه دار ترین تیم لیگ یك، روزهای خوبی را تجربه نمی كند و حتی امكان دارد سرنوشت تلخی انتظار آنرا بكشد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی كه می توان آنرا یكی از قدیمی ترین و ریشه دار ترین تیم های فوتبال ایران دانست، چند سالی است در لیگ دسته اول حضور دارد. بی تعارف باید گفت برای ملوانانی كه از تیم های پر هوادار فوتبال ایران است و در این فصل به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد، زنگ خطر به صدا در آمده است.
چند سالی است تیم قدیمی ملوان به آن صورت كه باید مالك و حامی مالی ندارد و تنها سایه ای از نیروی دریایی بر سر این تیم است. مالكیت این تیم در فصل جدید هم ابتدا در اختیار فردی قرار گرفت كه خیلی زود مشخص شد نمی تواند انتظارات را برآورده كند.
برآورده نشدن انتظارات از محسن میرابی در نقش مالك موجب شد تا مسئولان شهری در بندر انزلی خیلی زود از وی سلب مالكیت كرده و حضانت این تیم را به دست دو تن از پیشكسوتان جوان و صاحب نام آن بدهند.
پژمان نوری و مازیار زارع كه سالهای زیادی پیراهن این تیم را برتن داشتند، حالا در نقشی جدید در كنار ملوان قرار گرفتند و آنها تصمیم گرفتند بجای علی لطیفی از یك بومی قدیمی و صاحب نام به نام محمد احمدزاده در نقش سرمربی استفاده كنند.
این تغییرات هم برای ملوان كفایت نكرد تا این تیم ریشه دار شرایط عجیبی را تجربه كند. ملوان كه روزگاری لقب قوی سپید انزلی را به خود اختصاص داده بود و افتخارات زیادی در ویترین این تیم وجود دارد، تنها ۲ امتیاز از شش هفته ابتدایی لیگ یك اندوخته دارد و در جدول نیز تنها یك تیم را پایین تر از خود می بیند.
قوی سپید انزلی در هفته هفتم نیز دیدار ساده ای در پیش ندارد و باید مقابل یك تیم مدعی در خانه حریف به میدان برود.
نود ارومیه میزبان ملون در هفته هفتم لیگ یك ۱۲ امتیاز از این تیم بیشتر و یك امتیاز از تیم صدر نشین كمتر دارد و این اختلاف امتیاز نشان داده است سپید پوشان انزلی كار ساده ای در این بازی ندارند.
ملوانی ها اگر نتوانند در این هفته ها امتیازات لازم را به دست بیاورند، اساسا در نیم فصل دوم كار سختی برای بقا در لیگ یك در پیش دارند. اگر مسئولان شهر انزلی نمی خواهند درانتها فصل افسوس سقوط این تیم به لیگ دو را بخورند، باید از امروز به فكر باشند.


منبع:

1398/07/19
19:10:20
5.0 / 5
4152
تگهای خبر: انزلی , دریا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا