رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

۱۳ كیلوگرم تریاك در دو شهر گیلان كشف و ضبط شد

۱۳ كیلوگرم تریاك در دو شهر گیلان كشف و ضبط شد

بیا شمال: رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از كشف و ضبط ۱۳كیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاك توسط مأموران انتظامی شهرستان های تالش و رودسر خبرداد.



به گزارش بیا شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان سرهنگ احدالله احدی اظهار نمود: ۱۳كیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاك توسط مأموران انتظامی شهرستان های تالش و رودسر كشف و ضبط شد.
وی اضافه كرد: در پی دریافت گزارشات مردمی در خصوص اینكه فردی با خرید و فروش و برپایی بساط استعمال مواد مخدر در یكی از روستاهای این شهرستان امنیت اجتماعی مردم را مختل كرده، بررسی مبحث در دستوركار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به اینكه با تحقیقات پلیسی صحت مبحث مورد بررسی قرار گرفته و تـأیید شد، اضافه كرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی، وارد منزل متهم شده و وی را حین استعمال موادمخدر با دو نفر دیگر دستگیر كردند.
وی با اشاره به اینكه در بازرسی از منزل متهم سه كیلو و ۵۰۰ گرم تریاك و وسایل استعمال مواد مخدر كشف شد، اظهار داشت: متهمان با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
سرهنگ احدی در ادامه با اشاره به اینكه ماموران مواد مخدر استان با همكاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودسر خودروی پژو ۴۰۵ قاچاقچی را كه در پوشش خانواده بوده در حوزه شهری این شهرستانمتوقف كردند، اضافه كرد: در بازرسی از این خودرو ۱۰ كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینكه متهم ۳۰ ساله به همراه همدست (همسر) ۲۳ ساله اش جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم درحوزه مواد مخدر است.

1396/09/14
12:31:42
5.0 / 5
4454
تگهای خبر: دریا , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا