رئیس ستاد انتخابات گیلان عنوان كرد؛

برخورد با تبلیغات نامتعارف كاندیداهای مجلس

برخورد با تبلیغات نامتعارف كاندیداهای مجلس

به گزارش بیا شمال رئیس ستاد انتخابات گیلان با تاكید بر برخورد قاطع با هرگونه تبلیغات متعارف كاندیداهای مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: 30 هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان گیلان مشاركت دارند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، محمود قاسم نژاد بامداد یكشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی برگزاری دو هزار و ۵۶۰ شعبه ستاندن رأی در استان گیلان، اظهار نمود: ۳۰ هزار نفر نیز در چارچوب اعضای شعبه ستاندن رأی، بازرسی، نیروی انتظامی، نماینده فرماندار و نماینده بخشدار در استان گیلان وظیفه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم برعهده دارند.
وی با اشاره به اینكه انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۶ شهرستان و ۲۷ بخش گیلان برگزار می شود، اضافه كرد: برمبنای تصمیمات وزارت كشور امسال احراز صلاحیت رأی دهندگان به صورت الكترونیكی انجام شد و تمام تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی شده است.
رئیس ستاد انتخابات گیلان در ادامه با اشاره به اینكه داوطلبان پس از تأیید صلاحیت نهایی هشت روز برای تبلیغات و معرفی خود و عملكردشان فرصت دارند، اظهار داشت: این تبلیغات یك روز پیش از انتخابات به انتها خواهد رسید.
وی با تاكید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات انتخابات از طرف داوطلبان، اشاره كرد: داوطلبان باید اصول تبلیغاتی و انتخاباتی را رعایت نمایند و از عدم تخریب سایر رقبا، خرید آرا، تهدید افراد جدا اجتناب كنند.
قاسم نژاد با اشاره به اینكه كاندیدا نباید از عكس ها و بنرهای در اندازه های غیر متعارف استفاده كنند، اظهار داشت: كمیته امحای ستاد انتخابات استان گیلان این موارد را رصد و برخورد لازم را انجام می دهند.
وی در ادامه همین طور از داطلبان نهایی انتخابات مجلس خواست در تبلیغات خود در زمان مقرر از هر گونه تحركات قومیتی، ایجاد درگیری و تنش جدا اجتناب كنند، افزود: هیئت های اجرایی فعالیت كاندیداها را كاملا رصد می كند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینكه كمیته پیش گیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی نیز تشكیل و بوسیله قوه قضائیه این تمام تحركات داوطلبان را رصد می كند، اضافه كرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ بامداد تا ۱۸ عصر امروز با پیام وزیر كشور شروع شده و تا روز ۱۶ آذر ماه نیز ادامه دارد.


منبع:

1398/09/10
14:46:15
5.0 / 5
3997
تگهای خبر: خرید , زمین , فعالیت , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا