نماینده مردم نوشهر، چالوس و كلادرشت در مجلس:

دولت در حوزه مدیران اقتصادی فكری كند

دولت در حوزه مدیران اقتصادی فكری كند

به گزارش بیا شمال نماینده مردم نوشهر، چالوس و كلاردشت در مجلس اظهار داشت: دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی خود فكری اساسی داشته باشد برای اینكه اصلاح قیمت بنزین كاری غیركارشناسی بوده است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، قاسم احمدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با تاكید براینكه نظام جمهوری اسلامی آنچه كه در زمینه انتخابات شعار داده است، بر طبق قانون اساسی كارها را پیش برده است بر ضرورت مشاركت مردم در این حوزه تاكید نمود.
وی همین طور با گرامیداشت روز مجلس و شهادت شهید مدرس عنوان كرد: در ایام گذشته ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است و پیش بینی می شود شمار داوطلبان برای انتخابات مجلس افزایش یابد.
وی عنوان كرد: هم اكنون كه دشمنان در آن سوی مرزها برای عدم حضور مردم در انتخابات نقشه می كشند بدین سبب باید تلاش نماییم تا انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق های رای تقویت شود.
روی قیمت بنزین كاركارشناسی صورت نگرفت
این نماینده مردم مجلس به بحث اصلاح قیمت بنزین اشاره و افزود: روی افزایش قیمت بنزین كاركارشناسی صورت نگرفت و مجلس در جلسه غیرعلنی، پیشنهاداتی برای قیمت بنزین مطرح كرده بود.
وی با عنوان اینكه مجلس مایل نبود قیمت بنزین یك دفعه افزایش ۳۰۰ درصدی داشته باشد اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین كار غیرعاقلانه ای بود كه رخ داد.
قاسم احمدی به گزینه های مختلف برای افزایش قیمت بنزین اشاره نمود و اظهار داشت: نرخ ۱۵۰۰ تومان همچون پیشنهاداتی بود كه در مجلس عنوان شد و متاسفانه رای نیاورد و یكی دیگر از پیشنهادهایی كه رای آورد، این بود كه قیمت بنزین تا آخر سال تغییر نكند.
عضو مجمع نمایندگان مازندران عنوان كرد: اگر تدبیر و نقش مقام معظم رهبری نبود اساسا در حوادث اخیر لطمه های بیشتری به كشور وارد می شد و بیانات رهبری آبی برای آتش ریخت.
وی با اظهار اینكه تصمیم افزایش قیمت بنزین غلط و نادرست بود اشاره كرد: با این وجود امروز مسئولیت داریم مردم را دریابیم و تابحال در كنترل گرانی موفق نبودیم و شاهد افزایش قیمت سرویس مدارس و گرانی اجناس هستیم.
دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی فكری اساسی كند
احمدی لاشكی با تاكید براینكه دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی فكری اساسی كند گفت قانون هدفمندی یارانه ها ۷۶ میلیون نفر را شامل می شود درحالی كه دولت عنوان نمود مقرر است به ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی عرضه نماید.
وی با اشاره به اینكه اصلاح قیمت بنزین تابحال چندان در كاهش تردد و ترافیك اثرگذار نبوده است اشاره كرد: امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی درست فشار از روی دوش مردم برداشته شود.
این نماینده مجلس با عنوان اینكه كه قبلا اعلام كردم كه اگر مردم اجازه دهند در این دوره انتخابات شركت نخواهم كرد گفت: به شدت تحت فشار هستم نه فقط از طرف مردم بلكه چند معاون وزیر و یك وزیر تماس گرفتند و انتظار داشتند در انتخابات حضور داشته باشم.
وی تصریح كرد: همین طور شماری از نمایندگان مجلس از مناطق مختلف كشور در تماس با من انتظار داشتند كه در تصمیم خودم تجدید نظر كنم و در انتخابات داوطلب شوم.


منبع:

1398/09/14
13:15:05
5.0 / 5
4243
تگهای خبر: آب , تردد , چالوس , دریا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا