استاندار گیلان:

نباید به كسی اجازه موج سواری بر مطالبات دانشجویان داده شود

نباید به كسی اجازه موج سواری بر مطالبات دانشجویان داده شود

به گزارش بیا شمال استاندار گیلان با اشاره به سطح آگاهی و هوشیاری دانشجویان، تاكید كرد: نباید اجازه موج سواری بر مطالبات دانشجویان به عده ای داده شود.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ارسلان زارع عصر شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات مركز آموزشی و درمانی الزهرا رشت با اشاره به اینكه دانشگاه نهاد تولید علم است، اظهار نمود: ایران به واسطه تاریخ و فرهنگ غنی در عرصه های علمی پیشتاز بوده است.
وی با اشاره به اینكه ۱۶ آذر روز پاسداشت اندیشه آزادی، استكبارستیزی و روز هویت بخشی به نهاد دانشگاه است، اضافه كرد: در این روز برخی از دانشجویان برای دفاع از استقلال ملی قیام كرده و چند تن از انها به شهادت رسیدند.
استاندار گیلان با تاكید بر اینكه نباید هیچ اندیشه و جناح سیاسی این روز را به نام خود مصادره كند، افزود: به عقیده بنده سلیقه نسل امروز با نسل گذشته متفاوت می باشد باید به این سلیقه رسمیت داد و آنها در تصمیم گیری مشاركت داد.
وی به تحصیل بیشتر از شش هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشكی گیلان و فعالیت ۴۵۲ عضو هیئت علمی، اظهار داشت: این ظرفیت زمینه رشد علمی استان را فراهم می آورد.
زارع در ادامه با اشاره به اینكه مطالبه گری دانشجویان باید برپایه اطلاعات دقیق و درست و شناخت ظرفیت ها و فرصت ها باشد، خاطرنشان كرد: چنین مطالبه گری منجر به عرضه پیشنهاد و ایجاد زمینه مناسب برای تصمیم سازی و تصمیم گیری های درست می شود.
وی با اشاره به اینكه دانشگاه باید عنوان مركز اندیشه ورزی باید محل مناسب برای ترویج و تبلیغ گفتگو و تبادل نظر باشد، اظهار نمود: دغدغه های جامعه دانشجویی همانند اشتغال، شفافیت در امور و نقد سازنده حائز اهمیت بوده و باید به ان توجه گردد.
استاندار گیلان با اشاره به اینكه كارآفرینی، حلقه اصلی اشتغالزایی است، اضافه كرد: دانشگاه و دانشجویان یكی از صاحبان اندیشه كارآفرینی هستند انتظار می رود كه وارد میدان شده و بهره گیری از تكنولوژی های جدید و استفاده از ظرفیت شركت های دانش بنیان، به رفع دغدغه اشتغال در استان و كشور اقدام نمایند.
وی همینطور با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال، اظهار داشت: دانشجویان با سطح آگاهی و هوشیاری بالا اجازه سوءاستفاده عده ای را از مطالبات دانشجویی نخواهند داد.


منبع:

1398/09/16
23:46:57
5.0 / 5
4105
تگهای خبر: آموزش , تولید , زمین , فعالیت
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا