مدیركل راهداری مازندران:

۲۵ مرحله برفروبی در راههای برفگیر مازندران انجام شد

۲۵ مرحله برفروبی در راههای برفگیر مازندران انجام شد

به گزارش بیا شمال مدیركل راهداری مازندران اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۵ مرحله در ۱۸۰ كیلومتر از محورهای برفگیر استان عملیات برفروبی انجام شد.



عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح كرد: با عنایت به ورود توده هوای سرد به كشور در خلال ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگیر و كوهستانی، ۱۸۰ كیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران برفروبی شد.
وی تصریح كرد: هم اكنون ۳۳ اكیپ راهداری در چارچوب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ كیلومتر اعلام و عنوان كرد: هم اكنون ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.
مهندس نجفی تصریح كرد: با عنایت به ورود توده هوای سرد به كشور در خلال ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگیر و كوهستانی، ۱۸۰ كیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران در خلال ۲۵ مرحله برفروبی شد.
وی افزود: محور هراز ( محدوده گزنك تا امامزاده هاشم )، محور كندوان ( محدوده هزارچم تا تونل كندوان )، محور سوادكوه ( محدوده ورسك تا گردنه گدوك )، محور ساری _ كیاسر ( محدوده اسكارد تا سه راهی فولادمحله ) همچون مناطقی بودند كه عملیات برفروبی در آنها انجام پذیرفت.

1398/09/27
18:07:41
5.0 / 5
4438
تگهای خبر: برف , جاده , حمل و نقل , ساری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا