فرماندار رامسر:

مركز غربالگری سرطان در رامسر راه اندازی می شود

مركز غربالگری سرطان در رامسر راه اندازی می شود

به گزارش بیا شمال فرماندار رامسر اظهار داشت: بزودی مركز غربالگری سرطان و ساختمان جدید پردیس بین الملل در این شهرستان راه اندازی می شود.


محمد آزاد عصر پنجشنبه در حاشیه سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به بخش بهداشت و درمان دارد و توسعه و تجهیز امكانات و خدمات رسانی مطلوب به مردم از اهداف اصلی ماست.

وی با اشاره به اینكه در مسافرت معاون وزیر بهداشت و درمان نسبت به تخصیص اعتبارات برای اتمام ساخت پردیس خودگردان بین الملل و بخش هایی از بیمارستان امام سجاد رایزنی شد اشاره كرد: واحد غربالگری بیمارستان امام سجاد رامسر با كمك یكی از خیرین در حال ساخت است كه نسبت به تكمیل تجهیزات آن باید اقدام گردد.

محمد آزاد با اشاره به اینكه دستگاه ماموگرافی به بیمارستان امام سجاد رامسر آورده شد اظهار داشت: بخش عفونی بیمارستان در حال راه اندازی و نیاز است مساعدت هایی در تأمین نیروی انسانی صورت گیرد.

وی اشاره كرد: معاون وزیر بهداشت و درمان نسبت به تأمین داروی بعضی از بیماران بخش تالاسمی و هموفیلی در داروخانه آموزشی ۱۳ آبان قول مساعد داد برای اینكه نگرانی های در بخش تأمین دارو وجود داشت. نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر درباره روند ساخت پردیس خودگردان بین الملل اشاره كرد: واحد بین الملل بیشتر از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیكی دارد و با محوطه سازی این پروژه بزودی بهره برداری خواهد شد كه اعتبارات از طرف وزارت بهداشت و درمان برای محوطه سازی و دیگر بخش های آن تخصیص پیدا خواهدنمود.

محمد آزاد اظهار داشت: واحد پردیس بین الملل ظرفیت خوبی برای حضور پزشكان متخصص در رامسر است و بزودی مركز غربالگری سرطان، ساختمان جدید پردیس خودگردان، داروخانه ۱۳ آبان در مكان جدید و اورژانس بیماری های عفونی بهره برداری می شود.


منبع:

1398/09/29
18:45:58
5.0 / 5
4141
تگهای خبر: آب , آموزش , بهره برداری , خدمات
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا