رئیس فدراسیون وزنه برداری:

اعلام آمادگی ۱۶ كشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام فجر

اعلام آمادگی ۱۶ كشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام فجر

به گزارش بیا شمال رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اعلام آمادگی ۱۶ كشور برای حضور در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر، اظهار داشت: ورزشكاران در هفت وزن به رقابت می پردازند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، علی مرادی شامگاه یكشنبه در دیدار با استاندار گیلان با قدردانی از حمایت های مسؤلان این استان در میزبانی پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر پهلوان نامجو، اظهار داشت: اقدام بسیار ارزشمندی در استان گیلان در حال شكل گیری است.
مرادی اضافه كرد: اساسا در فرایند برگزاری این مسابقات، توانمندی امنیتی، آرامش و اقتدار كشورمان را به جهانیان اثبات نموده و نمایش می گذاریم.
وی با اشاره به اینكه تابحال وزنه بردارانی از ۱۶ كشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی نهایی كرده اند، اظهار نمود: این ورزشكاران از كشورهایی اردن، ارمنستان، اندونزی، ایران، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، تركمنستان، قرقیزستان، عراق، مغولستان، كامرون، نروژ، چین، قطر و یمن هستند كه در هفت وزن با یكدیگر رقابت می كنند.
تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات جام نامجو پیشبینی شده است
استاندار گیلان هم در ادامه به جهت اهمیت این دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی، در شرایط زمانی حال حاضر كه به نام زنده یاد نامجو از افتخارات ملی و استان ما و هم متناسب با جایگاه فرهنگی مردم گیلان، از ابتدا بر برگزاری مطلوب و شایسته این رقابت ها تاكید داشته و داریم.
ارسلان زارع اضافه كرد: تمهیدات مورد نیاز برگزاری این مسابقات همچون آماده سازی سالن و اسكان مهیا شده و دغدغه خاصی در این خصوص وجود ندارد.
وی در ادامه ابراز امیدواری كرد كه مردم ورزش دوست رشت و استان با حضوری چشم گیر، از این مسابقات به خوبی استقبال خواهند كرد.
استاندار گیلان با اشاره به اینكه برای حضور پرشور جوانان در روزهای برگزاری مسابقات برنامه ریزی و هماهنگی لازم مورد انتظار است، اظهار داشت: این رویداد مهم ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در پویایی، تحرك و نشاط اجتماعی اثرگذار و مفید خواهد بود. در این دیدار رئیس فدراسیون وزنه برداری
مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیك جام نامجو، گرامیداشت دهه فجر از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه جاری در سالن شش هزار نفری رشت برگزار می گردد.


منبع:

1398/11/07
13:33:33
5.0 / 5
4089
تگهای خبر: گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا