فرماندار صومعه سرا:

آب 2600 مشترك روستایی صومعه سرا قطع است

آب 2600 مشترك روستایی صومعه سرا قطع است

به گزارش بیا شمال فرماندار صومعه سرا اظهار داشت: آب شرب ۲۶۰۰ مشترك در ۱۵ روستا قطع است كه تلاش ها برای رفع قطعی ها ادامه دارد.



سید جلال سید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه ۱۵ روستایی شهرستان صومعه سرا با قطعی برق مواجهند، اظهار نمود: تخریب شبكه فشار متوسط و شكستگی و یا كج شدن پایه های فشار متوسط علت اصلی قطعی برق این روستاها است.
وی با اشاره به اینكه نیروهای اداره برق صومعه سرا به همراه اكیپ های كمكی از استان همدان و آذربایجان غربی در كوشش برای رفع خاموشی ها هستند، اظهار داشت: امیدواریم تا آخر روز جمعه و یا ابتدایی روز شنبه این خاموشی ها برطرف شود.
فرماندار صومعه سرا درباره شبكه های ارتباطی این شهرستان هم بیان نمود: با عنایت به قطعی برق، تلفن ثابت هفت مركز مخابراتی شهرستان صومعه سرا در مناطق اباتر، بلگور، سیاه درویشان، هنده خاله، پشتیر، كوده و سس مس قطع است.
وی با اشاره به راه اندازی خطوط تلفن همراه با راه اندازی موتور برق در مركز مخابراتی اباتر، خاطرنشان كرد: متأسفانه هنوز تلفن های ثابت قطع است كه در تلاش هستیم هر چه سریع تر قطعی ها رفع گردد.
سید محمدی در ادامه به وضعیت آب آشامیدنی روستایی شهرستان صومعه سرا هم اشاره نمود و اضافه كرد: از ۱۱۳ روستایی تحت پوشش شبكه آب شرب روستایی با ۲۴ هزار مشترك ۱۵ روستا با ۲۶۰۰ مشترك گرفتار قطعی هستند.
وی با اشاره به اینكه اداره راهداری صومعه سرا از شروع برف، با ۱۰ دستگاه گریدر، لودر و برف روب در محورهای اصلی و فرعی (۱۶۰) كیلومتر اقدامات لازم را انجام داد، اظهار داشت: از غروب سه شنبه تاكنون، ۷۱۶ كیلومتر راه روستایی و راه مرغداری ها در روستاهای شهرستان بازگشایی شد.
فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینكه تمام راه های اصلی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد، افزود: از همه شهروندان به خاطر قصور و كوتاهی ها در انجام خدمات رسانی عذرخواهی می نماییم.

1398/11/25
14:11:22
5.0 / 5
3821
تگهای خبر: آب , برف , تردد , تور
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا