فرماندار انزلی تأكید كرد:

ضرورت همكاری همه دستگاه ها برای مقابله با ویروس كرونا در انزلی

ضرورت همكاری همه دستگاه ها برای مقابله با ویروس كرونا در انزلی

به گزارش بیا شمال فرماندار انزلی با اشاره به شرایط حساس جامعه، اظهار داشت: همه دستگاه ها برای پیشگیری، مقابله و كنترل ویروس كرونا باید همكاری لازم را انجام دهند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، اسماعیل حیدری آزاد ظهر دوشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان انزلی با اشاره به خطر شیوع سریع ویروس كرونا و ضرورت مراقبت همه جانبه و هوشیاری مردم، اظهار نمود: رؤسای بانكهای دولتی و خصوصی مكلف هستند علاوه بر جمع آوری خودكارهای مشترك، نسبت به ضدعفونی كردن چند باره تمامی دستگاه های خودپرداز و همینطور دستگاه های صدور نوبت در طول ساعات كاری اقدام نمایند.
وی همینطور اضافه كرد: شهرداری بندر انزلی برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری كرونا باید تمامی اتوبوس های حمل و نقل عمومی را به صورت روزانه و در چندین نوبت برابر دستورالعمل شبكه بهداشت و درمان ضدعفونی كند.
فرماندار انزلی با اشاره به اینكه مردم ضمن رعایت بهداشت فردی در صورت امكان از جابجایی پول نقد در مراودات مالی روزانه اجتناب و از كارت های بانكی استفاده كنند، اظهار داشت: شبكه بهداشت و درمان مكلف است ضمن تأمین ماسك و مواد ضدعفونی كننده و عرضه آن در بین مردم نسبت به كنترل جدی داروخانه ها و اماكن توزیع لوازم بهداشتی از عرضه ماسك و ژل های ضدعفونی كننده با قیمت بالا و ایجاد بازار سیاه با عاملان آن برخورد كنند.
حیدری آزاد با اشاره به اینكه استفاده از دستگاه های اثر انگشت برای ثبت حضور و غیاب كاركنان در تمامی دستگاه های اداری و نهادهای عمومی ممنوع می باشد، تصریح كرد: اتاق اصناف با هماهنگی با نیروی انتظامی نسبت به توجیه تمامی صنوف بخصوص رستوران ها، آشپزخانه های تهیه و توزیع غذا، تالارهای پذیرایی در خصوص لزوم افزایش بهداشت فردی كاركنان و ضدعفونی كردن محیط های كسب و كار برابر دستورالعمل های بهداشت و درمان اقدام نموده و سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه مكلف هستند نسبت به ضدعفونی كردن مساجد و بقاع متبركه و محیط های مذهبی و محل عبادات و زیارت مردم اقدام و نظارت كامل را داشته باشند.
فرماندار بندرانزلی با اشاره به لزوم استفاده از تانكرهای آتش نشانی و دیگر تجهیزات و ماشین آلات مربوطه برای ضدعفونی كردن تمامی مراكز و معابر عمومی اصلی و بازارها، خاطرنشان كرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری باید با همكاری شبكه بهداشت و درمان نسبت به توجیه و نظارت بر تمامی هتل ها؛ مراكز اقامتی و بوم گردی در مورد ضدعفونی كردن محیط خود اقدام نماید.
حیدری آزاد با تاكید بر اینكه شهروندان نباید نگران باشند، اضافه كرد: تمام این موارد بیان شده تنها برای پیشگیری و حفظ سلامت مردم است اما عموم شهروندان باید در اجرای تمامی مصوبات با مسؤلان همراهی و همكاری كنند تا با همدلی و همراهی و هم افزایی بتوانیم از شرایط موجود خارج شویم.

1398/12/05
22:34:10
5.0 / 5
4099
تگهای خبر: انزلی , تبلیغات , تور , حمل و نقل
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا