استاندار گیلان:

پوشش كامل گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با كرونا تا 26 اسفند ماه

پوشش كامل گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با كرونا تا 26 اسفند ماه

به گزارش بیا شمال استاندار گیلان با اشاره به مشاركت 42 درصد مردم این استان در طرح بسیج ملی مبارزه با كرونا، اظهار داشت: تا 26 اسفند ماه كل جمعیت گیلان توسط این طرح پوشش داده می شوند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ارسلان زارع ظهر پنجشنبه در جلسه ویدئو كنفرانس با وزیر بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشكی گیلان با اشاره به نتایج مثبت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با كرونا در این استان، اظهار نمود: تابحال یك میلیون و ۷۳ هزار گیلانی در این طرح مشاركت كرده اند.
وی در ادامه با اشاره به اینكه این تعداد معادل ۴۲ درصد جمعیت استان گیلان است، اضافه كرد: این تعداد تا اختتام امروز به یك میلیون ۳۵۰ هزار نفر خواهد رسید.
استاندار گیلان با اشاره به اینكه بیش از سه هزار و بهورز و مراقبین سلامت و همین طور هفت هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان در این طرح حضور دارند، اظهار داشت: از شروع شیوع ویروس كرونا در سطح گیلان اقدامات مختلفی با همكاری رسانه ملی، رسانه های مكتوب و مجازی و همین طور فعالان اجتماعی و بسیجیان در زمینه اطلاع رسانی به مردم انجام شده است.
وی با اشاره به اینكه طرح بسیج ملی مبارزه با كرونا در بعضی از شهرهای استان گیلان به پوشش ۵۰ درصدی رسیده است، اشاره كرد: در تلاشیم تا ۲۶ اسفند ماه این كل استان را پوشش دهیم.
زارع در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و فداكاری پرستاران و كادر درمانی و خدماتی در سطح بیمارستان های خصوصی و دولتی استان گیلان، بیان كرد: خوشبختانه امروز در بیمارستان رازی بعنوان مركز اصلی مبارزه با ویروس كرونا ۵۰ تخت خالی برای پذیرش مبتلایان وجود دارد كه این نشان دهنده اقدامات خوب انجام شده برای كنترل و كاهش تعداد مبتلایان به این ویروس می باشد.

1398/12/23
14:59:35
5.0 / 5
2963
تگهای خبر: خدمات , زمین , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا