رئیس اورژانس گیلان:

كاهش ۴۵۶ درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در گیلان

كاهش ۴۵۶ درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در گیلان

به گزارش بیا شمال رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اینكه در شب چهارشنبه سوری تنها ۲۵ مورد مصدوم در این استان داشته ایم، اظهار داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد كاهش ۴۵۶ درصدی مصدومان و حوادث بوده ایم.



دكتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه سال جاری شاهد كاهش چشمگیر حوادث و مصدومان چهارشنبه سوری در استان گیلان بوده ایم، اظهار داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد كاهش ۴۵۶ درصدی وقوع سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان بوده ایم.
وی با اشاره به اینكه ۲۵ صدمه و سانحه ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان، اضافه كرد: این در شرایطی است كه در مدت مشابه سال قبل ۱۳۶ مورد صدمه دیدگی به ثبت رسیده بود.
دكتر اسدی در ادامه با اشاره به اینكه ۲۱ نفر از صدمه دیدگان مرد و مابقی زن بودند، اظهار داشت: ۱۹ نفر از صدمه دیدگان در محل وقوع حادثه درمان و ۶ نفر به مراكز بیمارستانی اعزام شدند.
وی با اشاره به اینكه بیشتر صدمه ها ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال از ناحیه دست، پا، گردن، سر و چشم بوده است، خاطرنشان كرد: عامل ۲۰ مورد از صدمه دیدگی ها ترقه بوده، مابقی هم بر اثر فشفشه و نارنجك دستی بوده است.


منبع:

1398/12/28
21:16:16
5.0 / 5
3154
تگهای خبر: حادثه , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا