با همكاری خبرنگاران؛

پویش بخشش اجاره بها در شهرستان آستارا افتتاح شد

پویش بخشش اجاره بها در شهرستان آستارا افتتاح شد

به گزارش بیا شمال با همكاری خبرنگاران در آستارا پویش بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسكونی با عنایت به شیوع كرونا و خانه نشینی مردم در فضای مجازی افتتاح شد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، با همكاری خبرنگاران خبرگزاری ها در آستارا پویش بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسكونی با عنایت به خانه نشینی خیلی از شهروندان و بازاریان برای جلوگیری از بیماری كرونا، در فضای مجازی افتتاح شد.
این پویش از دو روز گذشته و با همكاری خبرنگاران خبرگزاری های مهر، ایسنا، ایرنا، فارس، شبستان، ایلنا، تسنیم و صدا و سیما در شهرستان مرزی آستارا به راه افتاده است تا مالكان واحدهای تجاری و مسكونی تا زمان ریشه كنی بیماری كرونا مقداری از اجاره بهای املاك تجاری و یا مسكونی خویش را از اجاره نشینان نگیرند.
بازاریان و مالكان اماكن تجاری آستارا كه همواره در كارهای خیر و خدا پسندانه در این شهرستان مرزنشین مشاركت دارند این دفعه هم همدیگر را در راه گذر از بحرانی به نام كرونا یاری می كنند.

در حال حاضر دعوت از مالكان واحدهای تجاری و مسكونی آستارا در فضای مجازی و رسانه ها برای حضور در این پویش ادامه دارد و با استقبال روبرو شده است. بازار بزرگ ساحلی آستارا كه رگ اقتصاد شهرستان و منبع اصلی درآمد خیلی از جوانان و شهروندان آستارایی است در كنار بسیاری دیگر از واحدهای تجاری تا ۱۵ فروردین ماه به دلیل شیوع بیماری كرونا تعطیل می باشد و بخشش اجاره بها از جانب مالكان هم مقدار زیادی از دغدغه و فشار مالی مستأجران را كم خواهد نمود.


منبع:

1399/01/07
23:17:36
5.0 / 5
3112
تگهای خبر: افتتاح
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا