استاندار مازندران خبر داد:

تامین ۱۸۰ میلیارد تومان برای تكمیل طرح های بیمارستانی در مازندران

تامین ۱۸۰ میلیارد تومان برای تكمیل طرح های بیمارستانی در مازندران

به گزارش بیا شمال استاندار مازندران با اشاره به تامین 180 میلیارد تومان اعتبار برای تكمیل پروژه های بیمارستانی و تامین تجهیزات اظهار داشت: شمار بیماران مبتلا به كرونا در استان روند كاهشی و نزولی گرفته است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشبه در جلسه با مسئولان استان با ارائه گزارشی از وضعیت استان در مقابله با كرونا، از كاهش تعداد مبتلایان به این بیماری آگاهی داد و این موفقیت را مرهون سیاستگذاری های ستاد ملی مقابله با كرونا نظیر اجرای طرح غربالگری، افزایش ظرفیت بیمارستان ها و اطلاع رسانی دقیق دانست.
وی با اشاره به نیازمندی های استان مازندران به مواد ضدعفونی كننده و ماسك از برنامه ریزی های انجام شده برای تامین داروی مورد نیاز قدردانی كرد و اظهار داشت: خوشبختانه در روستاهای مازندران آلودگی به ویروس كمتر اتفاق افتاده و تلاش می نماییم با مشاركت سازمان های مردم نهاد، نیروهای نظامی و سایر امكانات به آمار بهبودیافتگان اضافه نماییم.
وی از تامین ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات و تكمیل پروژه های بیمارستانی آگاهی داد و اظهار داشت: روزانه شش هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید می شود.
حسین زادگان اظهار داشت: همین طور میزان سفرها به استان با كاهش ۶۹ درصدی روبرو بوده است.
سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشكی مازندران نیز با اشاره به امكانات استان تعداد مبتلایان و جان باختگان، اقدامات این دانشگاه ها برای شناسایی و غربالگری، درمان و افزایش تخت های بیمارستانی را تشریح كردند و نیازهای اعتباری استان را جهت راه اندازی واحدهای در حال راه اندازی درمانگاهی و بیمارستانی برشمردند.
وی با اعلان اینكه آموزش مردم و كمك به بیماران در دستور كار كادر درمانی بوده است، اظهار داشت: امیدوارم به فضل الهی و همراهی مردم از تصمیمات اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با كرونا، استان مازندران از اولین استان هایی باشد كه جشن اختتام كرونا را برگزار می نماید.


منبع:

1399/01/08
23:23:33
5.0 / 5
2964
تگهای خبر: آموزش , تور , تولید , روستا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا