مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان:

طرح اهدای خون بانوان بسیجی در گیلان اجرا می شود

طرح اهدای خون بانوان بسیجی در گیلان اجرا می شود

به گزارش بیا شمال مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح اهدای خون بانوان بسیجی در گیلان، اظهار داشت: این طرح از 18 تا 25 فروردین در هشت شهرستان انجام می شود.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مینا كرم بیجاری بامداد یكشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز مبرم بیماران به گروه های خونی، اظهار نمود: طرح اهدای خون بانوان بسیجی در گیلان اجرا می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان ترویج فرهنگ ایثار و نجات جان هم وطنان را هدف از اجرای این طرح دانست و اظهار داشت: این طرح از روز ۱۸ فروردین آغاز و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.
وی با اشاره اینكه طرح اهدای خون بانوان بسیجی در شهرستان های رشت، آستارا، تالش، بندرانزلی، لاهیجان، فومن، لنگرود و رودسر اجرا می شود، اضافه كرد: این طرح در مركز استان از ساعت ۸ بامداد تا ۱۸ عصر و در شهرستان ها از ساعت ۸ بامداد تا ۱۳ عصر انجام می شود.
كرم بیجاری با اعلان اینكه بانوان بسیجی ۱۶ تا ۵۰ ساله می توانند در طرح اهدای خون مشاركت كنند، اشاره كرد: این بانوان با در اختیار داشتن كد ملی و كد بسیجی خود می توانند در تاریخ اعلام شده به واحدهای انتقال خون مراجعه كنند.


منبع:

1399/01/17
23:39:45
5.0 / 5
3061
تگهای خبر: انزلی , گیلان , لاهیجان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا