شهردار رشت:

كرونا معاش 300 دست فروش رشتی را با مشكل مواجه كرده است

كرونا معاش 300 دست فروش رشتی را با مشكل مواجه كرده است

به گزارش بیا شمال شهردار رشت اظهار داشت: شیوع كرونا و تعطیلی كسب و كارها به معاش ۳۰۰ دست فروش رشتی صدمه وارده كرده كه نیازمند حمایت هستند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ناصر حاج محمدی ظهر دوشنبه در ستاد مقابله با كرونا در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به بروز مشكل برای صاحبان كسب و كارهای خرد با شیوع كرونا، اظهار نمود: ۳۰۰ دست فروش با رفتن به شهردار به مشكلات خود اشاره كرده و خواهان كمك شدند.
وی با تاكید بر ضرورت حمایت مسؤلان از این افراد، اظهار داشت: با شیوع كرونا و تعطیلی كسب و كارها خیلی از این افراد در تأمین معاش خود با مشكل رو به رو شده اند كه باید تمهیدات لازم برای آنها اندیشیده شود.
شهردار رشت با اشاره به كاهش درآمدهای این سازمان در این مدت، اضافه كرد: تابحال تنها ۱۰۰ میلیون تومان درآمدزایی برای شهرداری انجام شده است در حالیكه در ایام آینده باید ۲۹ میلیارد تومان به مجموعه های مختلف شامل حقوق پرسنل پرداخت گردد.
وی با ابزار نگرانی از این وضعیت، تاكید كرد: از آغاز ویروس كرونا شهرداری رشت هم در كنار سایر ارگان های اقدامات فراوانی در زمینه مقابله با این ویروس در سطح شهر انجام داده است.
مسئولان از قشرهای صدمه دیده از كرونا حمایت كنند
در ادامه این جلسه رئیس شورای شهر رشت با اشاره به افزایش ترددها در سطح معابر شهری، اظهار نمود: این رفت و آمدها از عدم توجه مردم به هشدارها نیست بلكه آنها ناچار هستند برای كسب درآمد و تأمین ملزومات زندگی در شهر تردد كنند.
اسماعیل حاجی پور با اشاره به اینكه شیوع كرونا به خیلی از كسب و كارها صدمه وارده است، اضافه كرد: متأسفانه هنوز شاهد می باشیم بعضی از بانك ها به كسبه و اصناف و بازاریان فشار وارد می كنند.
وی با اشاره به پیشینه گیلانیان در زمینه نوع دوستی و كمك به هموطنان در زمان بحران و حوادث، اظهار داشت: امروز مسؤلان باید به فكر این مردم باشند و حمایت های لازم را از آنها انجام دهند.

1399/01/18
23:13:05
5.0 / 5
2920
تگهای خبر: ابزار , استانداری , تردد , حقوق
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا