مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

۷۰۰۰ عملیات امداد و نجات سال قبل در مازندران انجام شد

۷۰۰۰ عملیات امداد و نجات سال قبل در مازندران انجام شد

به گزارش بیا شمال مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت پارسال با انجام هفت هزار عملیات امدادی، به بیشتر از ۲۳ هزارمصدوم خدمات لازم عرضه كردند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مجتبی اكبری تصریح كرد: عرضه خدمات امدادی به هزارو ۶۳۲ حادثه جاده ای، ۷۲۰ حادثه شهری، ۵۳۲ حادثه دریایی و ساحلی، ۲۱۰ حادثه كوهستان، ۴۲ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۹۴ حادثه برف و كولاك، ۹ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۳۶ حادثه صنعتی و كارگاهی، ۹ حادثه رانش زمین و همینطور عرضه خدمات موردنیاز به سه هزارو ۶۹۵ نفر از مراجعین به پایگاه های امداد ونجات و پوشش امدادی ۳۱ برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمر مازندران پارسال بوده است.
به گفته اكبری، در همین راستا ۱۹ هزار و ۴۰۱ نفر هم به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خویش را از عوامل امداد ونجات هلال احمر استان دریافت و بیشتر از دوهزارو ۳۷۶ نفر از مصدومان حوادث مختلف هم به مراكز درمانی منتقل و۷۷۲ نفر هم از خدمات اسكان اضطراری این جمعیت بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینكه در ۱۵ عملیات هم از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد اظهار داشت: بیشتر از سه هزار نفر نجاتگر و امدادگر با بكارگیری دهها دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات های مزبور مشاركت داشتند.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و هم پاسخگویی به فوریت های امدادی شهروندان، در شمار استان های برتر كشور قرار دارد.

1399/01/24
14:52:54
5.0 / 5
2811
تگهای خبر: آب , برف , جاده , حادثه
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا