استاندار مازندران:

منطقه آزاد مازندران تصویب گردید

منطقه آزاد مازندران تصویب گردید

بیا شمال: استاندار مازندران از تصویب منطقه آزاد استان در مجلس شورای اسلامی آگاهی داد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد حسین زادگان با اشاره به تصویب منطقه آزاد مازندران در مجلس شورای اسلامی در روز جاری، ضمن قدردانی از نمایندگان، از تلاش ها و پیگیرهای همه کسانی که در این راه نقش داشتند، اظهار داشت: فعالیت منطقه آزاد، گامی بزرگ در راه توسعه اقتصادی و تجاری استان شمرده می شود.
حسین زادگان در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام ویژه مجمع نمایندگان استان در این راستا قدردانی نمود و تصریح کرد: در سایه اتحاد و همدلی، مازندران می تواند به اعتلا و آبادانی در خور و شایسته خود برسد.
استاندار جذب سرمایه های خارجی، ایجاد فرصت های شغلی جدید و کسب درآمد ارزی و افزایش صادرات را همچون دستاوردهای مهم این اتفاق بزرگ دانست و گفت: بی گمان منطقه آزاد مازندران، مبدا تحولی بزرگ و تعیین کننده در اقتصاد و آینده مازندران خواهد شد.
حسین زادگان افزود: معافیت های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، نداشتن تشریفات زائد ارزی و اداری و سهولت در پروسه صادرات و واردات؛ محرک های تحقق شکوفایی استان بوسیله منطقه آزاد مازندران است.
استاندار ابراز امیدواری کرد تا این اتفاق مهم که در سایه خواست، همدلی و همکاری همه آحاد مردم، نخبگان، مدیران و مسئولین استان به تحقق رسید، در تداوم آن با مشارکت دلسوزان و قاطبه فعالان این بخش به اهداف خود در امتداد شکوفایی استان برسد.


منبع:

1399/02/15
20:47:49
5.0 / 5
2580
تگهای خبر: آب , ساری , فعالیت , مازندران
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا