در گزارش بیا شمال مطرح شد:

دعوت از موسسات قرآنی برای همكاری با اوقاف گیلان در تربیت حافظان

دعوت از موسسات قرآنی برای همكاری با اوقاف گیلان در تربیت حافظان

بیا شمال: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به رویكرد این سازمان در عدم تصدی گری در آموزش و تربیت حافظان قرآن، از موسسات فعال استان برای همكاری با اوقاف دراین زمینه دعوت به عمل آورد.



محمد مهدی قربانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجربه هشت ساله سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تربیت حافظان قرآن، اظهار نمود: رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امسال عدم تصدی گری این سازمان در زمینه تربیت حافظان قرآنی است.
وی اضافه کرد: بدین منظور دستور العملی به ادارات کل ابلاغ گردیده که فعالیت آموزشی در زمینه قرآن در بقاع متبرکه و موقوفات با همکاری مؤسسات قرآنی انجام گیرد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه ۶۰ مؤسسه قرآنی زیر نظر اتحادیه مؤسسات قرآنی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از مؤسسات فعال و توانمند قرآنی گیلان دعوت به عمل می آورد تا در صورت تمایل برای فعالیت در زمینه تربیت حافظان قرآن کریم با این اداره کل همکاری کنند.
وی اظهار داشت: آن دسته از مؤسسات فعال و توانمند علاقمند به این همکاری می توانند با حضور در ادارات شهرستانی آمادگی خویش را اعلام کنند. ادارات اوقاف و امور خیریه هم می توانند فضای بقاع و اماکن متبرکه و یا احیاناً موقوفات قرآنی موجود را در اختیار مؤسسات قرار دهد تا این تعامل شکل بگیرد.
قربانیان در ادامه با اشاره به فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در طول سال، اضافه کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در طول سال با برگزاری مسابقات قرآنی ویژه بزرگسالان و پشتیبانی از مسابقات دانش آموزی و همینطور برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جلسات ترتیل خوانی و جز خوانی و جلسات تفسیر قرآن در بقاع و اماکن متبرکه فعالیت مستمر قرآنی دارد.
وی تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با قدرت در چارچوب این برنامه ها، فعالیتهای خویش را ادامه خواهد داد.


منبع:

1399/03/19
23:21:44
5.0 / 5
2114
تگهای خبر: آموزش , تور , زمین , فعالیت
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا