استاندار گیلان:

بهره گیری از شبكه تبلیغ راهكاری مناسب در مقابل هجمه دشمنان است

بهره گیری از شبكه تبلیغ راهكاری مناسب در مقابل هجمه دشمنان است

به گزارش بیا شمال استاندار گیلان با اشاره به اینكه القای ناكارآمدی نظام حربه امروز دشمنان مقابل نظام و انقلاب است، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت شبكه تبلیغ راهكاری مناسب در مقابل هجمه دشمن است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ارسلان زارع شامگاه شنبه در دیدار مدیران تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، اظهار نمود: دستور تأسیس این سازمان ها از طرف امام راحل در امتداد ترویج آرمان های فرهنگی و دینی بوده است.
وی با اعلان اینکه از مهم ترین وظایف و رسالت های سازمان تبلیغات، سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی - مردمی است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم به وظیفه خطیر و نقش این سازمان اشاره نموده است.
استاندار گیلان در ادامه با اشاره به جنگ روانی دشمنان مقابل نظام و انقلاب و با تاکید بر اینکه باید تدابیر لازم در مقابل این هجمه ها اتخاذ شود، اظهار داشت: یکی از راهکارهای مناسب در مقابل این هجمه ها تبلیغ است.
وی با اعلان اینکه یکی از حربه های نظام استکبار در این جنگ القای ناکارآمدی نظام اسلامی با بهره بردن از امپراطوری رسانه ای است، اشاره کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا بارها شاهد هجمه و فرافکنی مقابل انقلاب و نظام بوده ایم.
زارع با اشاره به فعالیت و حضور جهادی روحانیون در روزهای کرونا برای کمک به کادر درمان و پرستاران، بیان کرد: برای مبارزه با کرونا و مهار کامل این ویروس به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با عزم ملی و همگانی در کنار یکدیگر باشیم.
وی مهم ترین عامل موفقیت های کسب شده در زمینه مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی عمل به همین سفارش رهبر معظم انقلاب عنوان نمود و افزود: همچنان نیازمند وجود همین همدلی و عزم ملی و همگانی برای مهار کامل این ویروس هستیم.
استاندار گیلان در ادامه با تاکید به نقش مهم تبلیغ و اطلاع رسانی آموزه های دینی در سطح جامعه، اضافه کرد: باید با بهره بردن از طرح های نوآورانه و ابتکاری و ابزارهای هنری و با در نظر گرفتن سلایق مختلف آحاد جامعه در این راه گام برداریم.


منبع:

1399/04/01
14:47:34
5.0 / 5
2190
تگهای خبر: ابزار , تبلیغات , تور , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا