استاندار گیلان:

نظارت ها بر بازار باید مشهود و سبب جلب رضایت مردم شود

نظارت ها بر بازار باید مشهود و سبب جلب رضایت مردم شود

استاندار گیلان با تاكید بر اینكه باید در زمینه قیمت گذاری منافع تولید كننده و مصرف كننده مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: نظارت ها بر بازار باید مشهود و سبب جلب رضایت مردم شود.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ارسلان زارع قبل از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به نرخ تورم گیلان در ماه های اخیر، اظهار نمود: در ماه های اخیر نرخ تورم استان از تورم کشوری کمتر بوده ولی همین میزان هم قابل قبول نیست.
وی با تاکید بر لزوم توجه به منافع تولید کننده و مصرف کننده در تعیین اقلام و کالاها، اضافه کرد: البته نکته مهم این بوده که ما راضی به افزایش قیمت ها و فشار بر مصرف کننده نیستیم اما عدم تأمین منافع تولید کننده هم عدم ثبات و پایداری در تولید را به دنبال خواهد داشت.
استاندار گیلان در ادامه با اشاره به نقش مهم نظارت و با اشاره به اینکه وجود نظارت بر اجرای درست مصوبات و حتی قیمت گذاری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، اظهار داشت: نظارت های باید مشهود و قابل لمس باشد.
وی با تاکید بر حضور فعال همه بخش ها در حوزه بازار در جهت جلب رضایت مردم، خاطرنشان کرد: فرمانداران هم باید نظارت ها بر بازار مستمر و مشهود همراه با بیان نتیجه به آحاد شهروندان را در دستور کار قرار دهند.
زارع در ادامه با اشاره تشدید حضور گشت های نظارتی بر بازار، اضافه کرد: در زمان شیوع کرونا با وجود محدودیت در ورود اقلام مختلف با کمبود کالاهای اساسی مواجه نشدیم.
وی به تشکیل کارگروه تولید، توزیع و نظارت در ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان اشاره نمود و اظهار داشت: پایش و رصد بیشتر بر توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کمبود در بازار از مهم ترین رسالت های این کارگروه است.

1399/04/30
22:59:12
5.0 / 5
1953
تگهای خبر: استانداری , تور , تولید , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا