درمراسم معارفه مدیرعامل جدید برق منطقه مطرح شد:

لزوم اصلاح شبكه فرسوده برق گیلان

لزوم اصلاح شبكه فرسوده برق گیلان

بیا شمال: مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق برق منطقه گیلان به صورت ویدئو كنفرانس برگزار و مسئولان بر لزوم اصلاح شبكه فرسوده و همین طور اتمام پروژه های نیمه تمام این شركت تاكید كردند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ظهر چهارشنبه آئین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت برق منطقه ای گیلان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، محمد حسن متولی زاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر و تعدادی از مدیران استانی در سالن جلسات این شرکت انجام شد.
محمد حسن متولی زاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر با قدردانی از زحمات بلبل آبادی و آرزوی موفقیت برای داراب زاده، اظهار داشت: انتظار می رود با همراهی مسئولان استان، ضمن صرفه جویی در هزینه ها، باتوجه به رهنمود مقام معظم رهبری موضوع بحث فرسودگی شبکه برق در امتداد ارائه خدمات بهتر به مشترکان مد نظر قرار بگیرد و با جدیت پیگیری و دنبال شود.
پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی برق منطقه ای
مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به چالش ها و مشکلات خاص این شرکت، اظهار داشت: با کمک، همدلی و تلاش کارکنان شرکت برق گیلان شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلفی بودیم.
عظیم بلبل آبادی به پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان از بدهی های مالیاتی شرکت برق منطقه ای گیلان اشاره نمود و اضافه کرد: این اقدام در نوع خود بعنوان یک حرکت مهم و بهادار برای پیشبرد اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مردم تلقی می شود.
نقاط لطمه پذیر برق منطقه ای گیلان شناسایی شد
مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای گیلان نیز در این مراسم با اشاره به بارش برف سنگین و شیوع ویروس کرونا در بهمن و اسفند ماه سال گذشته، اظهار داشت: شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم اما این مشکلات هیچ خللی در ماموریت و انجام وظایف ما ایجاد نکرد و با روحیه مثال زدنی همکاران نسبت به انجام وظایف خود اقدام کردیم.
بهمن داراب زاده به تمهیدات لازم برای عبور از پیک بار اشاره نمود و اضافه کرد: باتوجه به گرمای پیش رو و پیش بینی های انجام شده درباب وضعیت هوا، بمنظور عبور از پیک بار جلسات مختلفی انجام شد و نقاط لطمه پذیر احصا و شناسایی شد.
وی افزود: بعد از مشخص شدن وضعیت شبکه، ۱۰ پروژه مهم تعریف شد که اغلب آنها پیش از پیک بار تابستان امسال به بهره برداری رسیده و دو پروژه دیگر هم در هفته های آتی به بهره برداری خواهد رسید.
داراب زاده اظهار داشت: در امتداد افزایش ظرفیت پست ها، تقویت شبکه و افزایش ضریب پایداری در مناطق رشت، آستانه، فومن، لشت نشاء، انزلی، لوشان، هشت پر و تولم شهر پروژه های خوبی را اجرا کردیم که نتیجه این اقدامات سبب صرفه جویی ۱۰۰ درصدی منابع مالی و همین طور درنوردیدن تیر ماه بدون خاموشی شده است.
اصلاح شبکه های فرسوده برق در دستور کار باشد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان نیز در این آئین اظهار داشت: در استان گیلان اهتمام ویژه ای در امتداد اتمام پروژه های نیمه تمام وجود دارد.
کیمیا تنهایی اضافه کرد: در شرایط خاص امروز، باید به مشارکت بخش خصوصی بیش از پیش توجه داشته باشیم و ضمن پشتیبانی از این، خواستار مشارکت هر چه بیشتر ایشان هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اعلان اینکه در بخش اصلاح شبکه های فرسوده، انتظار می رود که نگاه ویژه ای به استان گیلان شود، اظهار داشت: با اصلاح شبکه های فرسوده می توان صرفه جویی مادی خوبی را شاهد بود.
اولویت بندی برای اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه برق منطقه ای
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در این مراسم با اشاره به اینکه انتصاب داراب زاده بوسیله فراخوان و شایسته گزینی صورت گرفته است، اظهار داشت: انجام کار تیمی، همکاری و هماهنگی با مسئولان استان، خصوصاً استانداری، توزیع نیروی برق گیلان، نیروگاه ها و نمایندگان مردم شریف باید از اولویت های کاری باشد.
همایون حائری با اعلان اینکه اولویت بندی و اهتمام ویژه جهت اتمام پروژه های نیمه تمام باید مد نظر قرار گیرد، اضافه کرد: اگر پروژه ها بموقع به پایان نرسد هزینه های جانبی زیادی را تحمیل خواهدنمود.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: باتوجه به شرایط خاص استان گیلان، لازم است با انجام کارهای مهندسی مجدد و ارزیابی های لازم، تاب آوری شبکه های موجود را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: استفاده از کابل خودنگهدار توسط شرکت توزیع نیروی برق گیلان در کاهش مشکلات استان نقش بسزایی داشته است.


منبع:

1399/05/01
21:33:40
5.0 / 5
2135
تگهای خبر: آب , استانداری , انزلی , برف
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا