استاندار مازندران:

مازندران زیرساخت های مناسبی برای صادرات دارد

مازندران زیرساخت های مناسبی برای صادرات دارد

به گزارش بیا شمال استاندار مازندران با اشاره به اینكه ظرفیت های خوب صادراتی در استان وجود دارد، اظهار داشت: مازندران زیرساخت های اقتصادی مناسبی برای صادرات دارد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر شنبه در دیدار نماینده یک هلدینگ اقتصادی روسیه یا اشاره به اینکه مازندران دارای ظرفیت ها و زیرساخت های اقتصادی مناسبی هست، اظهار داشت: واحدهای خرد تولیدی استان محصولات با کیفیتی دارند که ظرفیت خوبی برای صادرات از جانب این هلدینگ اقتصادی می باشد.
نماینده دولت در استان با تاکید براینکه واحدهای تولیدی که تمایل به صادرات دارند باید استانداردهای کشور مقصد را رعایت نمایند، تصریح کرد: ماهیان خاویاری و مرکبات ضمن اینکه دارای استاندارد لازم هستند، حجم تولید خوبی را هم دارا هستند تا بخشی از نیازهای کشور روسیه تأمین شود.
وی به نیاز چوب واحدهای سلولزی استان اشاره نمود و تصریح کرد: شرکت های بزرگ و خوبی در عرصه تولید سیمان و لبنیات در استان فعال می باشند که محصولات دارای استاندارد برای صادرات به روسیه را دارند.
حسین زادگان با اشاره به اینکه ۱۸ قلم کالای استان به روسیه صادر می شود، اظهار داشت: مجموعه تولید ماهیان خاویاری در جویبار در منطقه آسیا کم نظیر است و بزودی با راه اندازی پایانه صادراتی قابلیت های این مجموعه منحصربفرد افزایش خواهد یافت.
استاندار مازندران گل و گیاه و ماهیان قزل آلا را از دیگر محصولات صادراتی استان نام برد و اضافه کرد: برپایه برنامه ریزی صورت گرفته تولید محصولات شیلاتی در سالجاری ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وی در پاسخ به درخواست طرف روسی در خصوص ساخت سیلو جهت واردات غلات در بندرامیرآباد و واردات گوشت گوساله هم اظهار داشت: در واردات تابع دستورالعمل های دولت هستیم و در قبال صادرات کالاهای استان از جانب طرف روسی، حمایت های قانونی لازم را از نیازهای وارداتی این شرکت انجام خواهیم داد.


منبع:

1399/05/05
14:45:34
5.0 / 5
1897
تگهای خبر: آب , استاندارد , تور , تولید
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا