رئیس كل دادگستری مازندران:

۴۰۰ كیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران آزادسازی شد

۴۰۰ كیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران آزادسازی شد

به گزارش بیا شمال رئیس كل دادگستری مازندران اظهار داشت: تابحال ۴۰۰ كیلومتر از حریم ۶۰ متری دریا مربوط به نهادها، اشخاص حقیقی و حقوقی آزادسازی شده است.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم آزادسازی سواحل مازندران در مجموعه رفاهی قوه قضائیه در فرح آباد ساری اظهار داشت: تابحال از حدود ۴۷۸ کیلومتر از اراضی ساحلی استان مازندران بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر با تلاش و همکاری دادستان های سراسر استان مازندران و مسؤلان مرتبط آزاد شده است. وی با اشاره به اینکه دستگاه قضائی با عزمی جدی، پیگیر آزادسازی سواحل برای مردم است، اضافه کرد: امید است که بتوانیم تمام سواحل استان مازندران را آزاد نماییم تا هم استانی های عزیز و هموطنانی که به این استان سفر می کنند از موهبت خدادادی سواحل دریا استفاده کنند.

وی با اشاره به ماده ۶۳ قانون برنامه چهارم توسعه در خصوص اینکه باید تمام حریم ساحل خزر تا شعاع ۶۰ متری از ساخت و ساز آزادسازی شود، عنوان کرد: تابحال از حدود ۴۷۸ کیلومتر از اراضی ساحلی استان مازندران بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر با تلاش و همکاری دادستان های سراسر استان مازندران و مسؤلان مرتبط آزاد شده است.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه حدود ۳۵ کیلومتر از سواحل دریای خزر که دراختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارد باید آزاد سازی شود، اظهار داشت: دادستان های شهرهای ساحلی باید اهتمام ویژه نسبت به آزادسازی، حفظ و پیشگیری از تجاوز به اراضی ساحلی داشته باشند.

وی تصریح کرد: همان طوری که حریم دریای خزر در اختیار مجموعه دستگاه قضائی آزاد سازی شد، با قدرت درآزاد سازی باقی مانده حریم دریای خزر هم پای کار هستیم.

1399/05/15
22:05:15
5.0 / 5
1992
تگهای خبر: آب , اراضی , حقوق , دریا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا