رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان:

۷۰ درصد مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می كنند

۷۰ درصد مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می كنند

به گزارش بیا شمال رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان با اشاره به اینكه در شش هفته گذشته تعداد بیماران كرونایی به 270 نفر افزایش یافته است، اظهار داشت: 70 درصد مردم پروتكل های بهداشتی را رعایت می كنند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، ارسلان سالاری قبل از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار نمود: ۳۰ درصدی مبتلایان به کرونا در استان گیلان را مسافران می سازند.
وی با اعلان اینکه در دو هفته گذشته شاهد ثبات در تعداد مبتلایان به کرونا در استان گیلان بوده ایم، اضافه کرد: میانگین پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان نیز بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه میزان ترخیص نیز به همین مقدار است، اظهار داشت: در شش هفته گذشته تعداد بیماران کرونایی استان گیلان از ۱۵۰ نفر به ۲۷۰ نفر رسیده است.
وی رعایت دستور العمل های بهداشتی را تنها راهکار مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان نمود و از شهروندان خواست خطر این بیماری را شوخی نگیرندوتصریح کرد: برای شکست ویروس کرونا نیازمند رعایت ۸۵ درصدی دستور العمل بهداشتی در استان گیلان هستیم.
سالاری با اعلان اینکه متأسفانه هم اکنون ۷۵ درصد شهروندان دستور العمل ها را رعایت می کنند، اظهار داشت: بطور قطع برای کنترل و مهار ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه جانبه شهروندان گیلانی و مسافران ورودی به این استان هستیم.

1399/05/23
11:47:26
5.0 / 5
1674
تگهای خبر: پزشك , تور , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا