مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

۲۰۰ خانه هلال هفته دولت در گیلان بهره برداری می شود

۲۰۰ خانه هلال هفته دولت در گیلان بهره برداری می شود

بیا شمال: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت 194 خانه هلال در استان از بهره برداری و افتتاح 200 خانه دیگر در هفته دولت آگاهی داد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سیاوش غلامی امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه های هلال در امتداد همگانی کردن آموزش ها، اظهار داشت: استان گیلان از این نظر در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردارست.
وی با اعلان اینکه هم اکنون ۱۹۴ خانه هلال در استان گیلان فعال است، اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۲۰۰ خانه هلال در سطح روستاهای استان گیلان بهره برداری خواهد است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: خانه های هلال در روستاها با هدف افزایش تاب آوری در جامعه راه اندازی شده و به دنبال همگانی کردن امداد رسانی در زمان بحران و حوادث پیش از حضور امدادگران است.
غلامی در ادامه با اشاره به حادثه خیز بودن استان گیلان و لزوم توجه به این بخش تاکید کرد و اضافه کرد: تشکیل خبرنگار بحران و برگزاری دوره آموزشی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان بوده است.
وی با اعلان اینکه اولین خانه هلال مطبوعات کشور در استان گیلان راه اندازی می شود، تاکید کرد: خبرنگاران از جنس امداد گران هستند و در شرایط سخت و حوادث جان خودرا به خطر می اندازند.


منبع:

1399/05/24
15:47:21
5.0 / 5
1937
تگهای خبر: آموزش , افتتاح , بهره برداری , حادثه
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا