استاندار مازندران:

پروژه های زباله سوز تكمیل شود

پروژه های زباله سوز تكمیل شود

به گزارش بیا شمال استاندار مازندران با اشاره به اینكه كوشش برای تكمیل پروژه ها در سال پایانی كار دولت متوقف نمی گردد، تكمیل زباله سوزها را اولویت اصلی امسال بیان كرد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، احمد حسین زادگان بامداد یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت، تلاش، انسجام، وحدت، تواضع و تعهد را همچون خصوصیت های شهیدان رجایی و باهنر ذکر کرد و اظهار داشت: هر کسی با تلاش و اخلاص و کار صادقانه خویش را وقف مردم کند، در واقع از شهیدان رجایی و باهنر الگو گرفته است.
وی تصریح کرد: با عنایت به جنگ اقتصادی و توطئه های نظام سلطه، هیچ دولتی در کشور آرام کار نکرده و با مشکلاتی مواجه بوده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ دولتی همانند دولت کنونی تحت فشار و با مشکل مواجه نبوده است، خاطرنشان کرد: در دولت کنونی با بحران های بی سابقه ای هم روبرو بودیم.
حسین زادگان با عنوان اینکه هدف دشمنان حذف نظام و پشتوانه مردمی آن است، خاطرنشان کرد: همیشه باید عنصر زمان را در ارزیابی دولت ها مورد توجه قرار دهیم.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در استان داریم که باید تکمیل شود، خاطرنشان کرد: پسماند نوشهر و ساری جزو پروژه های اولویت داری است که با تکمیل شود.
وی با اظهار اینکه بیمارستان های تنکابن، قائمشهر، بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی ماهفروجک هم از دیگر طرح های دارای اولویت است، اظهار داشت: تمام تلاش این است که پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، تکمیل شود.
استاندار مازندران با عنوان اینکه کار را نمی توان متوقف کرد، اضافه کرد: زباله سوز نوشهر طرحی بسیار مهم می باشد که باید زودتر تکمیل شود.
حسین زادگان استادیوم شهید وطنی، توسعه زراعت چوب، اسکله های تفریحی و توریستی، آزادسازی ساحل را از دیگر طرح هایی یاد کرد و اظهار داشت: باید این طرح ها در اولویت قرار گیرد.
وی درباره آزادسازی ساحل اظهار داشت: تابحال ۸۵ درصد نوار ساحلی استان آزاد شده است.
حسین زادگان گازرسانی روستایی کوهستانی و بالادست را از دیگر نیازهای استان بیان کرد و اظهار داشت: گازرسانی روستاهای هزارجریب باید اجرایی شود.
استاندار مازندران اظهار داشت: در حوزه زیرساختی، محور دزدبن – مرزن آباد، سه راهی تاکام از دیگر پروژه هایی است که باید تکمیل شود.


منبع:

1399/06/02
20:07:27
5.0 / 5
1492
تگهای خبر: آب , تور , روستا , ساری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا