سرپرست شركت توزیع برق مازندران:

فاز اول 2 نیروگاه كوچك در مازندران وارد مدار شد

فاز اول 2 نیروگاه كوچك در مازندران وارد مدار شد

به گزارش بیا شمال سرپرست شركت توزیع برق مازندران با اشاره به وارد مدار شدن فاز اول دو نیروگاه جدید و كوچك اظهار داشت: 8 مگاوات نیروگاه مقیاس كوچك تا سال آینده در استان وارد مدار می شود.



محمدحسین اسدی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلان اینکه فاز اول نیروگاه هفت مگاواتی جویبار و سه مگاواتی قائم شهر با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد ریال هفته دولت افتتاح شد، اضافه کرد: ظرفیت این نیروگاها ۱۰ مگاوات و تابحال حدود دو مگاوات آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است و پیش بینی می شود تا سال آینده فازهای بعدی آنها تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد: نیروگاه های تولید پراکنده گتاب بابل با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و میاندرود ساری با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز از پروژه های قابل افتتاح پویش هر هفته الف و ب ایران است که در مرحله پایانی کار قرار دارند. رپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برخورداری سه روستای مازندران در مناطق دور دست، کوهپایه ای و صعب العبور بابل با اعتباری با لغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آگاهی داد و اظهار داشت: روستاهای گلیران با اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، کاکرون با اعتبار ۹۸۷ میلیون ریال و گلیران واشه با اعتبار ۲۸۵ میلیون ریال برقدار شدند.
وی اضافه کرد: برای برقدار شدن این روستاها ۳ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۸۵۵ متر کابل زمینی راه اندازی شده است.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران اشاره کرد: این روستاها از پروژه های گروه ساخت و سازهای پویش هرهفته الف و ب ایران بود که در هفته دولت همزمان با سایر پروژه های شرکتهای توزیع برق کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.


منبع:

1399/06/12
08:25:01
5.0 / 5
1745
تگهای خبر: افتتاح , بابل , بهره برداری , تور
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا