در جلسه شورای شهر فومن مطرح شد:

حال ناخوش پارك شهر فومن

حال ناخوش پارك شهر فومن

اعضای شورای شهر فومن با اشاره به وضعیت بد و نامناسب پارك شهر فومن و اتفاقات رخ داده از عدم پاسخگویی مسؤلان به مردم گلایه كردند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر فومن شامگاه چهارشنبه در دفتر این شورا برگزار گردید.
رئیس شورای شهر فومن در این نشست از اصحاب رسانه فومن خواست زمانی که در جلسات شورا حضور دارند صلاح شهر را در نظر گرفته و از نشر اخبار حاشیه ای که فایده ای برای شهر و شهروندان ندارد اجتناب کنند.
علیرضا علیدوست با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید به شورا در اجرای برنامه های خود کمک کنند، اضافه کرد: عضویت در شورا امانتی که از جانب مردم به ما سپرده شده و صحبت های مطرح شده در جلسات شورا تنها برای صلاح شهر است.
وی با اشاره در پیش بودن فصل سرما، اظهار داشت: در آستانه فصل پاییز و بارش های سیل آسا هستیم و اولویت ما هم اکنون رسیدگی به وضعیت خیابان بسیج است.
وضعیت نامناسب شهر فومن
عباس احمدزاده یکی دیگر از اعضای شورای شهر فومن هم در این نشست با اشاره به اینکه امروز خبرهای بدی در فضاهای مجازی روزنامه ها می خوانیم، اظهار داشت: برخی از ادارات پاسخگوی مردم نیستند و مردم برای حل مشکلات خود به شورا رجوع می کنند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای شرکتی اکثراً مستأجر بوده و سه ماه است در این گرانی ها حقوق دریافت نکرده اند، اضافه کرد: در نبود شهردار هیچ کسی در شهرداری حضور ندارد و عملاً نتوانسته ایم در این حوزه کاری انجام دهیم.
احمدزاده با اشاره به عدم پاسخگویی شورای حمل و نقل درباره وضعیت رانندگان تاکسی، اظهار داشت: متأسفانه در این زمان نتوانسته ایم پاسخ درستی به این قشر زحمتکش بدهیم.
وی در ادامه به وضعیت نامطلوب پارک فومن هم اشاره و با اشاره به اینکه متأسفانه اتفاقات ناگواری از نظر اخلاقی در این پارک رخ می دهد، بیان نمود: در این حوزه هیچکس پاسخگوی مردم نیست.
احمدزاده با گلایه از طولانی شدن پاسخ به نامه های شورا از جانب برخی دستگاه ها، اضافه کرد: وضعیت سد معبر در داخل شهر بسیار نامناسب است در اجرای قانون در این حوزه همه باید برابر باشند.


منبع:

1399/06/28
15:06:40
5.0 / 5
1799
تگهای خبر: حقوق , حمل و نقل , دریا , دستگاه
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا