مدیركل آموزش و پرورش گیلان:

۷۳ درصد دانش آموزان گیلان از شبكه شاد استفاده می نمایند

۷۳ درصد دانش آموزان گیلان از شبكه شاد استفاده می نمایند

مدیركل آموزش و پرورش گیلان به بهره مندی 73 درصدی دانش آموزان گیلانی از شبكه شاد اشاره نمود و اظهار داشت: 49 درصد دانش آموزان ابتدایی و 37 درصد سایر مقاطع به صورت فیزیكی در مدارس حضور دارند.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، محمد رحمتی بامداد سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۶۸ هزار و ۸۲۱ دانش آموزان در پایه ها و مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کردند، اضافه کرد: این تعداد دانش آموز در سه هزار و ۸۵۷ مدرسه با ۱۸ هزار و ۶۵۵ کلاس درس مشغول به فراگیری علم هستند.
رحمتی افزود: با شیوع ویروس کرونا برای شروع سال تحصیلی جدید چند روش برای ارائه آموزش به دانش آموزان پیش بینی شد.
وی با اعلان اینکه هم اکنون آموزش ها به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می شود، اظهار داشت: دانش آموزان می توانند یا به صورت حضور در کلاس ها و یا با بهره بردن از شبکه شاد و تلویزیون آموزش ها را دریافت نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به میزان استفاده دانش آموزان از کلاس های حضوری اشاره نمود و افزود: برمبنای آخرین آمارها ۴۹ درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۳۷ درصد سایر مقاطع به صورت حضوری از آموزش ها در مدارس بهره مند می شوند.
رحمتی با اعلان اینکه ۷۳ درصد دانش آموزان گیلانی از شبکه آموزشی شاد بهره مند هستند، اظهار داشت: ۶۲ درصد نیز از آموزش های تلویزیونی و ۲۳ درصد نیز از سایر روش ها استفاده
وی همین طور با اشاره به اینکه تمام نکات و دستور العمل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود، اظهار داشت: بازدیدها و نظارت کارشناسان دراین زمینه از مدارس استان گیلان ادامه دارد.
رحمتی به استفاده ۹۸ درصدی دانش آموزان از ماسک در مدارس اشاره و اشاره کرد: تهیه ماسک و ملزومات بهداشتی جهت استفاده دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
وی همین طور با اشاره به رعایت ۹۵ درصدی فاصله گذاری اجتماعی در سطح مدارس استان گیلان برمبنای گزارشات، اضافه کرد: در ۹۶ درصد مدارس نیز اقدامات لازم برای ضد عفونی کردن کلاس ها، نیمکت ها، و سایر لوازم مدارس انجام می شود.

1399/07/15
23:21:35
5.0 / 5
1191
تگهای خبر: آموزش , تور , دریا , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا