رئیس دانشگاه علوم پزشكی مازندران مطرح كرد

تشدید اعمال محدودیت های جدید كرونایی در مازندران

تشدید اعمال محدودیت های جدید كرونایی در مازندران

به گزارش بیا شمال رئیس دانشگاه علوم پزشكی مازندران با اشاره به بازگشت و تشدید خیلی از محدودیت ها برای مقابله با كرونا در استان اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر روند مبتلاشدن به كرونا افزایشی شده است.



سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلان اینکه از موضوعات مهمی که برای ما همیشه سبب نگرانی بود هجوم مسافران در تعطیلات از نقاط مختلف کشور به استان مازندران است اظهار داشت: با اعمال محدودیت تردد و رفت و آمد در نظر گرفته شده توسط ستاد ملی کرونا، با توجه به این که همیشه شاهد بودیم مسیرهای منتهی به تهران از مبادی پرتردد مسافران به استان بود این محدودیت عملاً کاهش شدید ورود مسافران را به دنبال خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اقدامات دیگری که در گذشته نیز در استان اجرائی شد اشاره نمود و گفت: لغو طرح های سواحل و تعطیلی تفرجگاه های استان از تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا استان است.

موسوی با اعلان اینکه علاوه بر محدودیت های کرونایی پیشین که شامل تعطیلی تالارهای پذیرایی، تجمعات، استفاده الزامی از ماسک در مراکز اداری، مدارس، واحدهای صنفی بوده، تعدادی محدودیت های جدید نیز به آن اضافه گردید و شاهد تعطیلی تمامی واحدهای گردشگری و تفریحی شامل پارک ها و مراکز تفریحی تا اختتام هفته آینده در سطح استان خواهیم بود.

وی با درخواست از مردم استان در خصوص اجتناب از برگزاری هرگونه تجمعات و مواردی از این قبیل خواهان به حداقل رساندن سفرهای درون شهری و بازدیدهای خانوادگی شد و اضافه کرد: مردم باید بدانند که با حضورشان در تجمعات خانوادگی و فامیلی می توانند میزان انتشار و ابتلاء به بیماری را گسترش دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که با کوشش های صورت گرفته وضعیت بیماری کرونا در سطح استان در ضمن هفته های گذشته با ثبات بود اما در ایام اخیر روند افزایشی پیدا کرده است، اضافه کرد: تنها راه کنترل این وضعیت، افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده بیشتر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط همه آحاد جامعه است.

1399/07/27
12:40:22
5.0 / 5
1198
تگهای خبر: پزشك , تردد , تور , ساری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا