در جمع خبرنگاران مطرح شد:

اجرای طرح احسان سلامت در گیلان

اجرای طرح احسان سلامت در گیلان

به گزارش بیا شمال مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان، از اجرای طرح احسان سلامت اطلاع داد و اظهار داشت: در چارچوب این طرح سه هزار بسته بهداشتی در بین دانش آموزان نیازمند روستایی توزیع می شود.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، محمد لطیفی قبل از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی همگام با سایر مجموعه ها همزمان با انتشار کرونا در حوزه خدمت رسانی و فعالیتهای جهادی حضور فعال داشته است.
وی اظهار داشت: توزیع سبدهای معیشتی، ۳۱۳ بسته تحصیلی و بهداشتی، توزیع ۴۲۰۰ عدد ماسک، ضد عفونی معابر، توزیع غذای گرم بخشی از اقدامات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در استان گیلان بوده است.
لطیفی در ادامه با اشاره به اینکه چهارمین مرحله کمک های مومنانه توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اجرا می شود، اضافه کرد: در چارچوب این طرح، پویش احسان سلامت با اهدا ۳۰۰۰ بسته لوازم بهداشتی به مدارس روستایی سراسر استان صورت خواهد گرفت.
وی، با اشاره به اینکه طرح احسان سلامت در دو مرحله به اجرایی می شود، تصریح کرد: اولویت توزیع این بسته ها در میان دانش آموزان نیازمند روستایی است.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان، با اشاره به اقلام موجود در این بسته ها، اظهار داشت: این بسته ها شامل ماسک و مواد ضدعفونی است.


منبع:

1399/07/28
20:06:45
5.0 / 5
1281
تگهای خبر: روستا , فعالیت , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا