عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اجرای طرح تأمین كالاهای اساسی نیازمند 100 هزار میلیارد تومان است

اجرای طرح تأمین كالاهای اساسی نیازمند 100 هزار میلیارد تومان است

به گزارش بیا شمال عضو كمیسیون برنامه، بودجه مجلس اظهار داشت: بیشتر از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تأمین كالاهای اساسی گروه های هدف باید در بودجه سال آتی در نظر بگیریم.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد بامداد جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت در صورت عدم اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی مردم، به اشد مجازات تنبیه می شود، اظهار داشت: مطابق با این طرح مقرر است ماهانه مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به افرادی که از جایی حقوق نمی گیرند پرداخت گردد.
وی با اشاره به اینکه برای جمعیتی که حقوق بگیر هستند هم ماهانه ۶۰ هزار تومان به صورت کارت اعتباری پرداخت می شود که حق برداشت نقدی از آنرا ندارند، اضافه کرد: این افراد می توانند تنها کالاهای اساسی تأیید شده توسط وزارت تعاون را تهیه کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: برای افزایش سرانه گروه های هدف، باید مبلغ بیشتر از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی مردم در بودجه ۱۴۰۰ در نظر بگیریم.
کوچکی نژاد با اشاره به اینکه دولت می تواند برای حل مشکلات ارزی خود تهاتر کند، افزود: تهاتر برای کم کردن وابستگی دولت به دلار آمریکایی چاره مناسبی است و دولت می تواند در صورت ایجاد اختلال در راه ارزی از این طریق مشکلات خویش را رفع کند و از طرق مختلف مبادلات خویش را انجام دهد.
نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه هزار کیلومتر کابل برای توانیر استان گیلان گرفته شده تا در روستا کابل خودنگهدار وصل شود، اظهار داشت: برای حل مشکل آب آشامیدنی هم تصفیه خانه دوم رشت در سنگر به بهره برداری رسیده اما برای انتقال آب باید ۱۸ ایستگاه در رشت راه اندازی شود.
وی با اشاره به اینکه انجام مطالعات جهت راه اندازی سد بالای دو رودخانه رشت انجام شده است، بیان نمود: این سد ظرفیت نگهداری از ۲۰ میلیون مترمکعب آب را در خود دارد و برای حل مشکل فاضلاب رودخانه ها هم مقرر است آنها را به صورت مداوم جمع آوری نماییم.


منبع:

1399/08/09
15:26:28
5.0 / 5
1343
تگهای خبر: آب , بهره برداری , حقوق , روستا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا