شهردار سرخ رود خبر داد

كاهش ۹۰ درصدی انباشت زباله در سرخ رود

كاهش ۹۰ درصدی انباشت زباله در سرخ رود

به گزارش بیا شمال شهردار سرخرود ضمن اشاره به كاهش ۹۰ درصدی انباشت زباله در محل دپو اظهار داشت: تولید زباله هم با همكاری شهروندان كاهش یافته است.


محسن کبودفیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به کاهش ۹۰ درصدی انباشت زباله در محل دپو عنوان کرد: با کاهش تولید و تفکیک از مبدا پسماند توسط شهروندان بعنوان مؤثرترین عامل، تجهیز ماشین آلات و حضور تمام وقت پرسنل خدمات توانستیم تولید زباله را از ۱۷ به ۱۲ تن و انباشت زباله را در محل دپو به ۱۰ درصد و حتی و کمتر برسانیم. وی با اشاره به اینکه این کار با همراهی شهروندان در امر تفکیک و کاهش تولید، حاصل شد، درمورد شرایط فعلی محل دپوی زباله سرخ رود اظهار داشت: بعد از جمع آوری و حمل بیشتر از سه هزار و ۶۰۰ تن زباله دپو شده در محل، هم اکنون تنها به مکانی برای جمع آوری روزانه و انتقال پسماند از ادوات شهرداری به خودرو های سنگین حمل زباله مبدل شده و به غیر از ایام تعطیل، در کمترین زمان ممکن، حجم جمع آوری شده از محل خارج می شوند.

کبودفیروزجایی همینطور از شستشو و ضدعفونی کردن سطل های زباله به صورت مداوم در سطح شهر اطلاع داد و اضافه کرد: در شرایط فعلی و انتشار ویروس منحوس کرونا یکی راه های مقابله با این بیماری، ضدعفونی کردن سطل ها و پیشگیری از انتشار بوی ناشی از انباشت زباله است که کاهش تولید پسماند توسط خانوار هم کمک شایانی به این مهم خواهند نمود


منبع:

1399/09/10
22:33:13
5.0 / 5
857
تگهای خبر: آب , تولید , خدمات
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا