فرماندار رودسر:

رودسر همچنان قرمز است

رودسر همچنان قرمز است

بیا شمال: فرماندار رودسر با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان، اظهار داشت: الان 13 بیمار کرونائی در بیمارستان شهید انصاری رودسر بستری هستند.



محمد مهدی مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هم اکنون برمبنای آخرین پایش ها وضعیت شهرستان رودسر از نظر کرونا قرمز است، اظهار نمود: در همین راستا طی پنج روز گذشته تمام دستور العمل های مربوط به وضعیت قرمز کرونائی در این شهرستان اعمال شده است.
وی با اعلان اینکه در این وضعیت مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ که جزو مشاغل غیر ضرور هستند نمی توانند فعالیت کنند، اضافه کرد: در پنجمین روز از اعمال محدودیت های بازرسی و نظارت های مشترکی بر روند فعالیت اصناف انجام می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به بستری ۱۳ بیمار کرونائی در بیمارستان شهید انصاری شهرستان رودسر، اظهار داشت: متأسفانه حال پنج نفر از این بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
مظفری با اعلان اینکه شهرستان رودسر ورودی استان گیلان از سمت شرق قرار دارد، افزود: بنا بر این اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود خودرو با پلاک غیر بومی استان نیز انجام شده است.
وی در ادامه از شهروندان خواست تا دستور العمل های بهداشتی و محدودیت ها را رعایت نمایند، اظهار داشت: مشارکت مردم و اصناف به کنترل این ویروس کمک خواهدنمود.


منبع:

1399/09/24
14:42:16
5.0 / 5
1076
تگهای خبر: تور , فعالیت , گیلان
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا