فرمانده انتظامی رامسر:

باند ۸ نفره شركت هرمی در رامسر متلاشی گردید

باند ۸ نفره شركت هرمی در رامسر متلاشی گردید

فرمانده انتظامی رامسر از انهدام یک شرکت هرمی در این شهرستان اطلاع داد و اظهار داشت: یک باند هشت نفره از استان های شرق کشور در این عملیات دستگیر شدند.


به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، سرهنگ علی قیصری ضمن اشاره به متلاشی شدن یک شرکت هرمی در رامسر اظهار داشت: به دنبال کسب خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، مبحث در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، اضافه کرد: مأموران بعد از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: این افراد که در چارچوب یک باند هشت نفره از استان های شرق کشور با حضور در این شهرستان مبادرت به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکتهای هرمی می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین، عنوان کرد: متهمان که با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی مبادرت به عضو گیری برای آن می کردند بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی عرضه شدند و مبحث در دست بررسی می باشد. فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه ضمن اشاره به اینکه وعده سرمایه گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکتهای هرمی است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در این گونه فعالیت ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این حوزه فعالیت می نمایند مراتب را از راه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


منبع:

1399/09/25
13:13:44
5.0 / 5
1228
تگهای خبر: تور , دریا , سرمایه گذاری , فعالیت
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا