فرماندار رشت:

تفكر و حركت انقلابی حلال خیلی از مشكلات جامعه است

تفكر و حركت انقلابی حلال خیلی از مشكلات جامعه است

فرماندار رشت با تاکید بر آگاهی بخشی به جامعه در زمینه دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: تفکر و حرکت انقلابی حلال خیلی از مشکلات جامعه است.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، علی فتح الهی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار نمود: شهید سلیمانی ستونی برای انقلاب و خاری در چشم دشمنان این نظام بود.
فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: این انقلاب زمانی رقم خورد که قدرتمندان دنیا تصور نمی کردند که رهبری همچون امام خمینی (ره) بتواند با درایت و هوشمندی انقلاب جمهوری اسلامی را به ثمر برساند.
وی با اعلان اینکه با تفکر و حرکت انقلابی می توان در سخت ترین شرایط هم موفق بود، افزود: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که نقش ه های شوم دشمنان بر ملأ شد.
فتح الهی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز سربازان انقلاب با تمامی کمبودها و امکانات یک وجب از این خاک را در اختیار بیگانگان قرار ندادند، اظهار داشت: برای حفظ و تعالی این انقلاب نیز نباید از مسیر اصلی این جریان خارج شویم.
وی با اعلان اینکه در وضعیت حاضر مسئولیت ما در مقابل انقلاب بسیار سنگین است، اضافه کرد: با اجرای همان تفکر انقلابی سالهای اولیه انقلاب می توانیم به پیشرفت و تعالی بیشتر برسیم.
فرماندار رشت با گرامیداشت یاد و خاطر ۲۳ شهید انقلاب در سطح شهرستان رشت، اشاره کرد: آذین بندی محیط اداری و در سطح شهر و روستا در دستور کار قرار بگیرد.
فتح الهی در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در زمینه شناسایی و غربالگری شهروندان در مقابله بیماری کرونا، اظهار داشت: عوامل اجرائی این طرح با کمترین امکانات بهترین عملکرد را داشتند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی یک حرکت انقلابی دیگری بود که استان گیلان در این طرح بسیار موفق عمل کرد، افزود: گیلان می تواند به الگوی سایر استانها برای اجرای این طرح غربالگری تبدیل گردد.
فرماندار رشت با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه ها در دهه فجر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار داشت: این دهه فرصت مناسبی است خدمات نظام و دولت برای مردم بازگو شود.
فتح الهی با اعلان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند مردم را ناامید و مسئولین را بدنام جلوه دهند، اظهار نمود: تلاش شود برای مردم خدمات این نظام در وضعیت سخت تحریمی بازگو شود.

1399/10/23
23:14:17
0.0 / 5
962
تگهای خبر: افتتاح , تور , خدمات , روستا
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا